FANDOM

Cosmix

Les Winx amb el Cosmix.

Cosmix és la transformació que les Winx obtindran a la temporada 8, juntament amb una altra transformació. Està relacionada amb les estrelles i la galàxia. Les Winx guanyaran aquest poder a través de la reina de Lumènia, i seran guiades per un nou personatge anomenat Twinkly.

Aparença Edit

El vestit ďuna fada Cosmix es caracteritza per vestits lluminosos i guants brillants que deixen els seus dits descoberts. Les robes senceres estan enriquides per faldilles curtes sobre més capes que recorden els núvols, estrelles decoratives i xarxes espacials. Les ales són de grandària mitjana, i també aquestes parts lluminoses estan enriquides per estrelles pintades. Els cabells són molt simples, i van recollits en una cua de cavall o deixats anar al llarg dels malucs, i decorats amb pedres precioses o purpurina lluminosa, com si fos un cel estrellat.

Poders Edit

Pròximament…

Curiositats Edit

  • La Roxy potser també obtindrà aquesta transformació, ja que ara, en aquesta temporada, ella serà completament una Winx.
  • Les Winx són, fins ara, les úniques fades que han obtingut aquesta transformació i ara sobrepassaran la Daphne en poder.
  • Les Winx, actualment, són les fades més fortes de la Dimensió Màgica.

Galeria Edit

Transformacions de Winx Club
Winx (fada normal) • ChàrmixEnchàntixBelievixHarmònixSirènixBloomixMythixButterflixTynixCosmix