FANDOM

El concurs de ball de Melodia
Temporada 8, capítol 21
Winx203
Informació del capítol
Data ďestrena (Itàlia) 12 de setembre del 2019
Data ďestrena (EUA) 2019
Noms originals
Nom en italià La gara di ballo su Melody
Nom en anglès (EUA) Dance Contest on Melody
Successió de capítols
Anterior
El cor verd de Linphea
Següent
El secret de ľharmonia
Llista de capítols

El concurs de ball de Melodia és el capítol 21 de la temporada 8 de la sèrie Winx Club i el capítol 203 en total. Va estrenar-se el 12 de setembre del 2019 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença al pati ďAlfea, on les Winx i les altres alumnes estan en una classe ďautodefensa màgica amb la Griselda, mentre el Kiko i en Knut estan preparant una catapulta per llançar una bola. Les alumnes han de desviar la bola amb els seus poders, per practicar la defensa ďun possible atac enemic.

ĽStella desvia la bola, i la Musa també aconsegueix desviar la bola tot i que ha rebut un missatge ďen Riven convidant-la a menjar un gelat. La bola deixa el Kiko inconscient, i en Knut agafa la bola i el Kiko i els posa a la catapulta. Quan la Bloom ha de desviar la bola, ella agafa el Kiko i la bola colpeja la cara de la Griselda, deixant-la inconscient.

El Cofre dels Estels apareix perquè les Winx han de fer una nova missió. La Flora diu a Musa que ha de donar a en Riven una segona oportunitat, és a dir, anar a prendre un gelat amb ell. Però la Musa vol anar amb les altres Winx a Melodia, el seu planeta natal, ja que allà s’hi troba el cinquè Estel Primari. Per tant, la Musa diu a en Riven que la cita haurà ďesperar i ella ha ďanar en una missió a Melodia.

Ľescena canvia a Melodia, on les Winx ja es troben en una lluita contra les Trix que també han vingut a obtenir el cinquè Estel Primari. En un atac, ľestel surt del seu lloc i vola fins a la discoteca principal de Melodia. Les Winx i les Trix van fins a aquesta discoteca, i troben que la princesa Galatea la ha trobat i la ha posat en una corona, i ha preparat una competició de ball com a part del concurs anual de ball a Melodia, el premi de la qual serà la corona amb ľestel.

A la discoteca, ľIcy intenta fer servir la seva màgia, però la Galatea li diu que en aquesta discoteca hi ha un inhibidor que impedeix qualsevol tipus ďatac màgic. Com cada any, Galatea dirigeix aquest concurs de ball. La Bloom, ľStella, la Flora, la Layla i la Tecna hauran de competir contra ľStormy i ľIcy, i canvien els seus vestits per obtenir una aparença més adequada per a aquest concurs de ball. Mentrestant, en Riven està a Font Vermella i parla amb ľSky i en Brandon, dient-los que sempre que intenta parlar amb ella acaben discutint. Ells diuen a en Riven que vagi a Melodia a parlar amb la Musa si realment ľestima.

Mentre ľStella i la Flora són derrotades per ľIcy a la pista de ball, la Musa va a casa del seu pare Ho-Boe per visitar-lo. La Darcy decideix seguir-la secretament… La Musa arriba a casa, troba el seu pare i ľabraça. Tots dos entren a casa, i llavors la Musa comença a recordar la seva infància quan la seva mare Wa-Nin encara era viva i ella i ľHo-Boe feien música quan la Musa era petita. La Darcy els atacarà…

A la pista de ball, la Tecna ha ďenfrontar-se contra ľStormy, però és derrotada. Llavors ľStormy revela a les Winx que ella va ser campiona de ball als concursos de Dansa Fosca. Mentre la Musa i el seu pare estan parlant a casa, la Darcy decideix atacar-los, però en Riven ve a aturar la seva ex-xicota. Però no la pot derrotar i la Darcy aconsegueix vèncer-lo i deixar-lo sota un encanteri hipnòtic de control. La Musa troba en Riven i li diu que entri a casa, sense saber que el noi es troba sota el control de la Darcy…

Fets importants Edit

Curiositats Edit

  • En aquest capítol tornen ľHo-Boe i la Wa Nin (en un record) després del capítol “Problemes ďamor”.
  • En aquest capítol, a més, torna la princesa Galatea després del capítol “La caiguda ďen Tritannus”.
  • Es revela que ľStormy té un gran talent en el ball, i que va ser campiona en uns concursos de Dansa Fosca.
  • En Valtor no apareix ni en aquest capítol ni en el següent, que tots dos formen una mateixa història que dura dos capítols.

Galeria Edit