FANDOM

La festa de ľSparx
Temporada 8, capítol 16
Winx198
Informació del capítol
Data ďestrena (Itàlia) 31 de juliol del 2019
Data ďestrena (EUA) 2019
Noms originals
Nom en italià La festa dello Sparx
Nom en anglès (EUA) The Sparx Festival
Successió de capítols
Anterior
Una nova missió
Següent
El vestit de la reina
Llista de capítols

La festa de ľSparx és el capítol 16 de la temporada 8 de la sèrie Winx Club i el capítol 198 en total. Va estrenar-se el 31 de juliol del 2019 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb la Bloom que està molt preocupada amb ľSky, ja que el noi no li contesta els seus missatges al telèfon mòbil i no sap absolutament res sobre on es troba el seu xicot en aquest moment, i a causa del seu mal humor, la noia arruïna el petit espectacle que havia estat preparat a ľhabitació de les altres Winx.

Mentrestant, a Alfea se celebrarà la festa de ľSparx, a la qual hi assistiran totes les alumnes de ľescola, la directora Griffin i les bruixes de Torre de Núvols. A la festa fins i tot les Trix aconsegueixen introduir-s’hi, disfressades gràcies a un encanteri de la Darcy per semblar simples alumnes noves. Abans ďinterferir en els plans de les Winx, no obstant això, les tres bruixes estan totalment determinades a arruïnar les exhibicions màgiques de les estudiantes ďAlfea.

La directora Faragonda i la directora Griffin expliquen a les seves alumnes que cada element a ľunivers té el seu element oposat, com la llum i ľombra o les fades i les bruixes. Però totes aquestes coses estan unides per una única cosa: ľSparx, ľenergia màgica que ha creat tot ľunivers. Per a aquesta ocasió, les estudiants s’uniran en grups i s’exhibiran davant de tots, formant part de la festa.

Les Winx decideixen organitzar un concert quan, davant dels seus ulls, apareix el Cofre dels Estels. El primer Estel Primari es troba precisament a Alfea, en una habitació oculta, amagada en les profunditats del pou en el qual les Winx es troben cara a cara amb un portal, impossible de superar sense poders màgics. Seguint la idea de la Bloom, les Winx utilitzaran llavors una màgia lluminosa i potent, transformant-se en fades Cosmix.

En una missió oculta, a la recerca del Medalló Perdut ďEraklyon, la Diaspro intenta fer tant com pot per cridar ľatenció de ľSky, fins i tot fent que el noi no contesti els missatges de la Bloom, creant desori entre tots dos. Després ďescalar una muntanya, ľSky i la Diaspro arriben a un edifici que sembla una construcció antiga, a la qual hi entren per investigar.

Escoltant la conversa de les Winx, les Trix segueixen les sis fades pel pou i més enllà del portal, recobren les seves veritables formes. La Tecna i la Flora descobreixen sis misteriosos panys i sis claus amagades entre la vegetació; només coŀlaborant, seguint la idea de ľStella ďinserir cada clau en el pany del color correcte, les Winx aconsegueixen accedir així a ľhabitació següent. Però les Trix, afrontant proves diferents, no volen treballar en equip, complicant-se les coses.

La Layla aconsegueix trobar ľEstel Primari, però ľesfera que el conté comença a multiplicar-se en més i més còpies, començant a omplir ľhabitació. Després de trobar el primer estel, les noies ľinsereixen en el cofre, mentre les Trix queden atrapades entre les multituds de còpies que ara inunden tota ľhabitació.

Les Winx tornen a Alfea, i fan el concert que havien organitzat. Mentrestant a Eraklyon, dins de ľedifici que han trobat, ľSky pregunta a la Diaspro què li indica el seu mapa, però llavors es descobreix que tota la missió ha estat només una mentida, ja que el mapa és només un dibuix de ľSky i la Diaspro en un cor.

Fets importants Edit

  • Les Winx obtenen el primer Estel Primari.
  • Es revela que la missió de ľSky amb la Diaspro és falsa, inventada per la noia per estar més temps amb el príncep.

Curiositats Edit

  • Els antagonistes centrals ďaquest capítol són les Trix: en Valtor està misteriosament absent durant el capítol.
  • En aquest capítol torna la directora Griffin a la sèrie després del final de la temporada 6.

Galeria Edit