FANDOM

La nit dels estels
Temporada 8, capítol 1
Winx183
Informació del capítol
Data ďestrena (Itàlia) 15 ďabril del 2019
Data ďestrena (EUA) 2019
Noms originals
Nom en italià La notte delle stelle
Nom en anglès (EUA) Night of the Stars
Successió de capítols
Anterior
El poder dels animals màgics
Següent
El regne dels lumenians
Llista de capítols

La nit dels estels és el capítol 1 de la temporada 8 de la sèrie Winx Club i el capítol 183 en total. Va estrenar-se el 15 ďabril del 2019 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença a Màgix, on s’està celebrant la nit dels estels fugaços i a ľescola per a fades Alfea, les estudiants observen el cel mentre estan veient els estels creuant el firmament. A ľobservatori escolar, les Winx també estan observant els estels fugaços a la recerca ďinspiració per a la nova cançó del seu grup musical.

Mentrestant, a la galàxia de la Dimensió Màgica, un petit exemplar de lumenià és seguit per un exèrcit de Staryummys, determinats a impedir que la criatura petita arribi a ľescola Alfea. La lumeniana aconsegueix fugir just a temps del seu enemic que ľestà perseguint, acabant per perdre el control i precipitant-se en els boscos de Magix. Les Winx creuen que ella és un estel fugaç, però descobreixen que no ho és i de seguida hi van a veure què ha caigut al bosc.

Després de veure-la, ľStella explica a les Winx i a la Faragonda que la criatura petita en qüestió és una lumeniana, una criatura de pura llum que habita als estels i que prové de Lumènia, ľestel que iŀlumina Solària. La Faragonda es pregunta què ha pogut fer que la petita criatura deixi el mateix estel, mentre al mig del bosc, entre els arbres, ľObscurum i els Staryummys estan enfadats perquè no han aconseguit impedir que la lumeniana es trobés amb les fades ďAlfea.

Ľendemà, quan la lumeniana es desperta, descobreixen que ha perdut la memòria, adonant-se que no aconsegueix recordar la raó per la qual ha vingut a Alfea. Per intentar ajudar-la, les Winx demanen ajuda als Especialistes, que han tornat ďuna missió a Andros. Tecna i Timmy, gràcies a un aparell conegut com a “Memocronovisor”, aconsegueixen recuperar alguns records de la petita criatura, intuint que algú o alguna cosa ľhavia perseguit per ľespai. Tanmateix la lumeniana, revivint els seus mateixos records, cedeix a ľemoció i sobrecarregant-se ďenergia lluminosa, causa ľinvoluntari esclat del Memocronovisor.

De tornada a Font Vermella, els Especialistes lamenten el cansament ďaquest dia que ha estat llarg i estressant, però llavors troben en Riven (no se li veu la cara). El noi ha aconseguit el permís de part ďen Codatorta de tornar a formar part de ľequip, ara compost per ľSky, en Brandon, en Nex, ľHèlia i en Timmy, i així es reuneix amb els seus vells amics. Per animar la petita i oblidadissa lumeniana, les Winx organitzen un concert màgic per a ella. Però durant ľexhibició, ľescola Alfea és atacada per un exèrcit de Staryummys, que s’uneixen entre ells per formar un únic i gran monstre.

Mentre la Faragonda posa fora de perill les estudiants, la lumeniana recobra la memòria en veure les criatures. Les Winx fan servir els seus poders Butterflix per intentar derrotar la criatura. No obstant això, pel que sembla, només la màgia de llum de ľStella sembla funcionar contra aquesta, a diferència dels altres encanteris de les altres Winx. Intuint això, la Bloom ordena a ľStella sobrecarregar la lumeniana a través de la seva màgia de llum, causant un esclat amb el qual aconsegueixen destruir la criatura fosca. El pla té èxit i les Winx i la lumeniana aconsegueixen salvar ľescola Alfea.

Una vegada reunides en el despatx de la Faragonda, la lumeniana, que revela que es diu Twinkly i que és la missatgera de Lumènia, explica a les Winx i a la directora les raons per les quals ha vingut a ľescola Alfea. La reina Dorona li va encarregar de demanar ajuda a les fades més poderoses de la Dimensió Màgica quan va ser atacada pels Staryummys. Ella revela que els estels del cel s’estan apagant misteriosament un a un a causa dels Staryummys, i si succeís això, tots els mons de ľunivers màgic de mica en mica quedaran en la foscor. Determinades a ajudar la seva nova amiga, les Winx estableixen que al matí següent partiran de seguida cap a Lumènia per ajudar la reina Dorona.

Fets importants Edit

  • La Twinkly arriba a Alfea.
  • Les Winx coneixen la Twinkly i descobreixen que és una lumeniana que ve de Lumènia.
  • Les Winx realitzen el seu primer concert a Alfea dedicat a la seva nova amiga, la Twinkly.
  • La Twinkly revela que ella és la missatgera de Lumènia i que ha vingut a Alfea sota la crida ďajuda de la reina Dorona.

Curiositats Edit

  • La Twinkly, ľObscurum i els Staryummys apareixen per primera vegada a la sèrie.
    • La reina Dorona és esmentada en aquest capítol però no apareix en persona.
  • En aquest capítol tornen en Riven i en Knut a la sèrie.
  • El Kiko]] i en Knut són anomenats per la Griselda com els “encarregats” ďAlfea.
  • Els vestits de la Faragonda i la Griselda sofreixen alguna lleugera variació a partir ďaquesta temporada.
  • La seqüència de transformació Butterflix ha estat redissenyada per a aquesta temporada, sofrint modificacions i talls significatius.
    • Al final de la transformació també s’hi inclou una nova posa de grup.
    • A partir ďaquest capítol, la Musa és ľúnica Winx que té una polsera en la seva forma Butterflix.
  • Aquest capítol revela que Alfea i Font Vermella tenen un nou canvi ďimatge.
  • Aquest és el primer capítol que és animat en un nou estil ďanimació.

Galeria Edit