FANDOM

La torre més enllà dels núvols
Temporada 8, capítol 19
Winx201
Informació del capítol
Data ďestrena (Itàlia) 3 ďagost del 2019
Data ďestrena (EUA) 2020
Noms originals
Nom en italià La torre oltre le nuvole
Nom en anglès (EUA) Tower Beyond
the Clouds
Successió de capítols
Anterior
La vall dels unicorns voladors
Següent
El cor verd de Linphea
Llista de capítols

La torre més enllà dels núvols és el capítol 19 de la temporada 8 de la sèrie Winx Club i el capítol 201 en total. Va estrenar-se el 3 ďagost del 2019 a Itàlia.

Argument Edit

El capítol comença amb les Winx que es troben a Monoceros i continuen la seva cavalcada pels núvols amb els unicorns voladors, quan de sobte uns crits desesperats ďajuda criden ľatenció de les fades. La Bloom troba la Diaspro, i quan li pregunta què hi fa allà, troba també ľSky, sent perseguit per ľunicorn volador negre que ľestà atacant…

Amb la seva màgia, els sis unicorns voladors amb els quals les Winx s’han connectat, aconsegueixen calmar ľunicorn negre, ja que s’adonen que no és dolent, només es defensa perquè és ľúnic unicorn que no se’n refia de ningú, ja que algú li va trencar part de la seva banya. Mentrestant, la Tecna arregla el vestit de ľSky fent servir un encanteri.

Quan el perill sembla haver acabat, la Bloom i ľSky es barallen a causa de la Diaspro, tot i que ľSky intenta dir a la Bloom que la Diaspro ľhavia enganyat i no contestava els missatges de la Bloom perquè ella li ho impedia. Llavors ľunicorn negre sorprenentment es connecta màgicament amb la Diaspro, i la noia torna cap a Eraklyon volant sobre ľunicorn negre, i li promet a ľSky que es trobaran un altre cop molt aviat.

ĽSky decideix seguir les Winx durant la resta de la seva missió, tot i que la Bloom està molt enfadada amb ell i no vol dirigir-li la paraula per cap raó. Quan troben la barrera màgica de protecció, els unicorns ľobren i les Winx la travessen, però les Trix les segueixen, i elles, les Winx i ľSky arriben a la torre més enllà dels núvols, on el tercer estel es troba custodiat.

Mentre la Darcy i ľStormy lluiten contra les Winx fent servir els seus propis atacs, ľIcy intenta apoderar-se de ľestel sense que les altres se n’adonin, però ľSky interfereix en els seus plans. Quan la Bloom hi arriba també, tots tres són posats a prova per ľestel i acaben en una dimensió alternativa. Al seu interior, ľIcy atrapa ľSky en un bloc de gel, i dóna a la Bloom dues opcions: salvar el seu estimat príncep, o obtenir ľEstel Primari.

ĽSky ľanima a confiar en ell per tal que agafi ľestel abans que ľIcy el prengui, ja que ell pot alliberar-se fent servir el seu vestit. Només confiant en ľSky, la Bloom aconsegueix obtenir ľestel i fan les paus. La Bloom es disculpa pel seu comportament exagerat, mentre ľSky es disculpa per no haver-li explicat res de la missió oculta amb la Diaspro. ĽIcy, la Darcy i ľStormy es preparen per atacar les Winx i ľSky, però les bruixes són derrotades per ľacció combinada de ľStella i la Flora.

Fets importants Edit

  • Les Winx obtenen el tercer Estel Primari (gràcies a la Bloom).
  • La Bloom i ľSky es reconcilien.

Curiositats Edit

  • Fins ara, les Winx han obtingut dos Estels Primaris: el primer ha estat conquerit per les fades al capítol “La festa de ľSparx”; el segon ha estat conquerit per les Trix al capítol “El vestit de la reina”; i el tercer ha estat conquerit per les Winx en aquest capítol, no obstant això, els altres quatre estels encara es troben desapareguts.
  • En aquest capítol tampoc apareix en Valtor, però en una escena es veu que ell està mirant tot el que les Winx i les Trix estan fent des de la seva fortalesa (en aquesta escena només es veu unes imatges de la missió vistes a la pantalla màgica de la fortalesa ďen Valtor).

Galeria Edit