FANDOM

A torre máis aló das nubes
Tempada 8, episodio 19
Winx201
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 3 de agosto do 2019
Data do trinque (EUA) 2019
Nomes originais
Nome en italiano La torre oltre le nuvole
Nome en inglés (EUA) Tower Beyond
the Clouds
Sucesión de episodios
anterior
O val dos unicornios voadores
seguinte
O corazón verde
de Linphea
Lista de episodios

A torre máis aló das nubes é o episodio 19 da tempada 8 da serie Winx Club e o episodio 201 en total. Estreouse o 3 de agosto do 2019 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza coas Winx que están en Monoceros e continúan a súa cabalgata polas nubes cos unicornios voadores, cando de súpeto uns berros desesperados de axuda chaman a atención das fadas. Bloom atopa Diaspro, e cando lle pregunta que fai alí, atopa tamén Sky, sendo perseguido polo unicornio voador negro que o está a atacar…

Coa súa maxia, os seis unicornios voadores cos que as Winx se conectaron, conseguen acougar o unicornio negro, xa que se decatan que non é malo, só se defende porque é o único unicornio que non se fía de ninguén, xa que alguén lle rompeu parte do seu corno. Mentres tanto, Tecna arranxa o traxe de Sky usando un feitizo.

Cando o perigo parece acabar, Bloom e Sky peléxanse por mor de Diaspro, aínda que Sky tenta dicir a Bloom que Diaspro o enganara e non contestaba as mensaxes de Bloom porque ela llo impedía. Entón o unicornio negro sorprendentemente conéctase maxicamente con Diaspro, e a rapariga regresa cara a Eraklyon voando sobre o unicornio negro, e promételle a Sky que se atoparán de novo moi en breve.

Sky decide seguir as Winx polo resto da súa misión, a pesar de que Bloom está moi enfadada con el e non quere dirixirlle a palabra por ningunha razón. Cando atopan a barreira máxica de protección, os unicornios ábrena e as Winx atravésana, pero as Trix séguenas, e elas, as Winx e Sky chegan á torre máis aló das nubes, onde a terceira estrela se atopa custodiada.

Mentres Darcy e Stormy loitan contra as Winx usando os seus propios ataques, Icy tenta apoderarse da estrela sen que as demais se decaten, pero Sky interfere nos seus plans. Cando Bloom os alcanza, eles tres son postos a proba pola estrela e acaban nunha dimensión alternativa. No seu interior, Icy colle Sky nun bloque de xeo, e dá a Bloom unha elección: salvar o seu querido príncipe, ou obter a Estrela Primaria.

Sky anímaa a fiarse del para que colla a estrela antes que Icy a colla, xa que el se pode liberar usando o seu traxe. Só confiando en Sky, Bloom consegue obter a estrela e eles dous fan as paces. Bloom descúlpase polo seu comportamento esaxerado, mentres Sky se desculpa por non contarlle nada da misión oculta con Diaspro. Icy, Darcy e Stormy prepáranse para atacar as Winx e Sky, pero as bruxas son derrotadas pola acción combinada de Stella e Flora.

  • As Winx obteñen a cuarta Estrela Primaria.

Curiosidades Editar

  • Neste episodio tampouco aparece Valtor, pero nunha escena vese que el está a ollar todo o que as Winx e as Trix están a facer desde a súa fortaleza (nesa escena só se ve unhas imaxes da misión vistas na pantalla máxica da fortaleza de Valtor).

Galeria Editar