FANDOM

O reino dos Lumens
Tempada 8, episodio 2
Winx184
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 16 de abril do 2019
Data do trinque (EUA) 2019
Nomes originais
Nome en italiano Il regno delle Lumen
Nome en inglés (EUA) A Kingdom of Lumens
Sucesión de episodios
anterior
A noite das estrelas
seguinte
Ataque ao núcleo
Lista de episodios

O reino dos Lumens é o episodio 2 da tempada 8 da serie Winx Club e o episodio 184 en total. Estreouse o 16 de abril do 2019 en Italia.

Argumento Editar

Twinkly está moi feliz porque finalmente terá a oportunidade de poder regresar a Lumenia, o seu planeta natal. Mentres tanto, Bloom advirte a Sky que ela e as raparigas vanse para unha nova misión, mentres que as outras Winx terminan de facer a súa equipaxe para a partida. Pero antes de irse a Lumenia, as raparigas deciden ir ver os seus noivos a Fonte Vermella para un breve saúdo. Os especialistas teñen unha gran sorpresa para elas: o regreso de Riven.

Contra todas as expectativas, Musa perde a cabeza e enfádase moito ao ver o mozo do que, durante todos estes anos, non soubo nada nin unha soa vez. Entón, mentres que a moza se vai molesta, o resto dos Especialistas propoñen ás Winx que os acompañen nesta nova misión. No entanto, dadas as complicadas circunstancias, Bloom e Layla vense obrigadas a rexeitar a súa invitación.

De volta en Alfea, Twinkly mostra ás Winx como viaxar e dálles traxes máxicos que lles permitirán viaxar polo espazo. Así que acompañadas por Twinkly, as seis fadas do Winx Club chegan rapidamente a Lumenia, a estrela máis brillante de todo o Universo Máxico. Aquí, reciben a visita da soberana do reino, a raíña de todas as estrelas, a magnífica Dorona. A muller explícalles que os núcleos de diferentes estrelas do Universo Máxico están a desvanecerse e que pronto sucederá algo tamén en Lumenia, cuxo núcleo é alimentado polo po dos Lumens, os seus habitantes. Este po chega ao núcleo a través de sete ríos, un para cada cor do arco da vella, e infelizmente, o río amarelo está a secarse lentamente. Algo está a deter o seu curso desde o bosque.

Por mor disto, as Winx usan o poder do Butterflix para viaxar polo leito do río, ir ao bosque e descubrir que está a bloquear o fluxo do río. Desta maneira, descobren que alguén creou un buraco no chan para desviar o curso do río, cuxo po está a terminar dentro dunha máquina especial, custodiada por dous golems de pedra. Infelizmente, a maxia das seis fadas non pode facer nada contra as dúas criaturas, pero os guerreiros Especialistas veñen axudalas. Ademais, durante a loita, Riven salva a vida de Musa, quen queda moi impresionada polo seu xesto.

Unha vez que os Golems de pedra foron derrotados polos Especialistas e a maxia que os mantiña foi desfeita, os seus corpos lanzan un símbolo no ceo, a Marca de Valtor, que as fadas lembran moi ben. As seis están visiblemente sorprendidas ao decatarse do seu regreso, preguntándose como é posible. Unha vez que os dous golems foron derrotados, as Winx proseguen cos seus feitizos para destruír a maquinaria que absorbe o po dourado, da que emerxe unha estraña e malvada criatura chamada Obscurum, que escapa.

De volta na súa nave, Musa, en lugar de agradecer aos Especialistas pola súa intervención, repróchalles a pouca confianza que demostraron ter nelas. Na súa opinión, poderían facelo moi ben pola súa conta. Riven dille que todo foi idea súa, coa intención de facerlle entender que el sempre estará alí e pídelle perdón, pero ela permanece inmóbil. Mentres tanto, Obscurum ponse en contacto con Valtor, quen lle ordena atacar inmediatamente o núcleo de Lumenia utilizando Staryummys.

De novo no palacio de Dorona, as Winx descobren que a raíña recuperou todos os seus poderes grazas á súa intervención no río. Infelizmente, as fadas teñen malas noticias para ela. De feito, temen que detrás de todo isto se poida esconder Valtor, un vello inimigo delas, e que o feiticeiro poida colaborar con Obscurum. Dorona advirte que alguén está a atacar o núcleo de Lumenia e, para axudar as Winx a defender o seu reino, dálles a transformación Cosmix, un inmenso poder que lles permitirá devolver a luz aos núcleos de todas as estrelas.

Curiosidades Editar

  • Valtor volta neste episodio, polo tanto non morreu no episodio “Un novo comezo”. Aínda non se sabe por que nin como el sobreviviu.

Galería Editar