FANDOM

Flora je Vila Prirode i dolazi sa planeta Linphea, koji je zasnovan na biljkama (cvijeću i drveću). Flora ima mlađu sestru Miele, koju voli više od ikoga na svijetu. Jako je dobra u pravljenju napitaka, a druge vile ju često pitaju za savjet. Flora je jako nježna, a bez biljaka za nju nema života. Jedna je od najboljih učenica u Alfei.

Izgled Edit

Flora je djevojka tamnije boje kože, uskih žutozelenih očiju i duge medeno smeđe kose s plavim pramenovima unutar njezinih šiška.

Tijekom prve i većine druge sezone Flora nosi svijetli žućkasto-zeleni top koji joj pokazuje trbuh, kratku ružičastu suknju ukrašenu jagodama tamnije nijanse s tankim žutim pojasom koji visi na sredini suknje, dva niza žutih narukvica na svakoj ruci (ponekad nosi dvije ljubičaste narukvice i žuto zeleni komplet) i ružičaste sandale s cvijećem boje fuksije. Također nosi velike zlatne naušnice u obliku obruča.

U drugoj i trećoj sezoni, Flora nosi ružičastu majicu kratkih rukava s tamnije ružičastim ukrasima i tamno ružičastim točkicama, nosi i tamno ružičasti pojas iznad slojevite crvene suknje, ružičaste čarape do koljena i crvene cipele s platformom koje odgovaraju njezinoj suknji. Zadržava svoje velike zlatne naušnice u obliku obruča te također nosi i zelenu ogrlicu privezanu oko vrata mašnom, kao i dvije narukvice od perla oko desnog zapešća; jedna zelena i jedna ružičasta.

U četvrtoj sezoni, Flora nosi kratku ružičastu haljinu sa zelenim ramenicama, odgovarajuću zelenu vrpcu koja je omotana oko struka i cvjetni print koji čini većinu haljine i dolazi u bijeloj, zelenoj, žutoj i ružičastoj boji. Također nosi zelene potpetice s platformom koje su na nogama pričvršćene svijetlo ružičastim vrpcama.

U petoj sezoni, Flora nosi ružičastu košulju sa zelenom majicom bez rukava, kao i slojevitu suknju na kojoj se izmjenjuju ružičasto bijeli ukrasi te fuksija sa zelenim ukrasom. Sve je prekriveno ružičastim pojasom sa četvrtastom srebrnom kopčom i čizmama u boji fuksije sa zelenim rubovima i visokim zelenim potpeticama. Kosa joj vezana u konjski rep ružičastom trakom za kosu sa zelenom mašnom.

U šestoj sezoni, Flora nosi malen kraljevsko plavi kaput / prsluk sa zvjezdanim kariranim uzorkom preko bijele košulje, na košulji ima ovratnik s crnom kravatom zavezanom u obliku mašne. Također nosi ružičastu suknju s malom plavom mašnom oko struka, ljubičasto ružičaste prugaste najlonke i plave potpetice s crnim mašnama. Kosa joj ostaje zavezana u konjski rep sličan izgledu u prethodnoj sezoni, ali drži ga velika ružičasta mašna koja se više naginja prema desnoj strani. Također nosi malu zvjezdanu narukvicu oko lijevog zgloba.

U sedmoj sezoni, Flora nosi zeleni top kratkih rukava preko blijedo ružičaste košulje s tamnoplavom kravatom na kojoj se nalazi ružičasti cvjetni broš, ružičasto plavu kariranu suknju, zelene čarape koje su djelomično presavijene te su do visine njenih koljena. Također nosi tamnoplave cipele s ružičastim potplatima i ružičastim vezicama, cipele imaju ružičasto tamnoplavi karirani uzorak na prednjoj strani koji se podudara s uzorkom na njenoj suknji. Kosa joj je raspuštena te nosi zelenu traku za kosu. Njezina je košulja također samo napola uvučena u suknju.