FANDOM

MP WELCOME
MP O SERIJI
Winx Club je talijanska animirana serija čiji su kretatori i producenti Iginio Straffi i njegova kompanija Rainbow S.r.l. To je prvi talijanski crtić koji se prikazivao u SAD-u i do danas je bio emitiran u više od 150 zemalja diljem svijeta. Serija se počela emitirati 28. siječnja 2004. na talijanskom kanalu Rai 2. U Hrvatskoj, serija je s prikazivanjem počela 8. ožujka 2008. godine na Novoj TV subotom i nedjeljom u jutarnjem terminu i do danas je bilo emitirano svih sedam sezona. Serija se kasnije počela emitirati i na Mini TV, Doma TV i na Nickelodeonu.

Serija prikazuje Bloom i njezine najbolje prijateljice Floru, Stellu, Musu, Tecnu i Aishu koje su članice kluba Winx. U Magičnoj dimenziji i na Zemlji zajedno se bore protiv zlih protivnika i otkrivaju nove moći i transformacije koje ih čine snažnijima.

Mp winxice
FloraBloomStellaMusaTecnaLaylaWinx Club main
MP ISTAKNUTO

Bloom S7

Podrobniji članak o temi: Bloom
Bloom je princeza planeta koji se zove Domino i Vila Čuvarica Zmajevog Plamena. Ona je glavni lik i osnivačica Winx Cluba. Odrasla je na Zemlji, u gradu Gardenia. Tamo su je Mike i Vanessa punih 16 godina odgajali, sve do dana kad je upoznala Stellu i zahvaljujući njoj saznala je da je veoma moćna vila i upisala se u školu za vile koja se naziva Alfea. Bloom je u Alfei upoznala mnogo prijatelja, ali i otkrila mračnu tajnu - da je ona biološka kćerka Oritela i Marion, kralja i kraljice Domina koji su zarobljeni u Obsidijanu, zajedno sa Tri Drevne Vještice, van svog kraljevstva koje su Drevne Vještice uništile i zaledile.
MP YOUTUBE
Winx Club - Sezona 8 - Enchantix na Hrvatskom

Winx Club - Sezona 8 - Butterflix na Hrvatskom

MP ANKETA
Koja je tvoja omiljena Winxica?
 
1
 
1
 
2
 
0
 
0
 
11
 
1

The poll was created at 15:26 on 29. kolovoza 2019., and so far 16 people voted.
MP DRUGI JEZICI