FANDOM

Dobrodošli na Winx Club Wiki Hrvatska!
Slobodnu enciklopediju o Winx Clubu na hrvatskom jeziku, koju svatko može uređivati.
Od 9. rujna 2018. godine, imamo 88 stranica i 162 slike i još proširujemo ovu wikiu!
Svaka pomoć je dobrodošla!
Nedavne promjene | Sve stranice | Nove stranice | Slučajna stranica | Prijavi se

Zanimljivosti
  • Ova wikia je osovana 9. rujna 2018.
  • Da, Winxice se još emitiraju na Novoj TV! Svih 7 sezona na repertoaru su još od 2. prosinca 2017. na Novoj TV i Mini TV!
  • 4. studenog 2016. na Netflixu je počeo spin-off serije, Svijet Winx Cluba.
  • 3. listopada 2015. je završila 7. sezona.
  • 21. rujna 2015. je počela 7. sezona.
  • 4. kolovoza 2014. je završila 6. sezona.

O Winx Clubu
Winx Club je talijanska animirana serija čiji su kretatori i producenti Iginio Straffi i njegova kompanija Rainbow S.r.l. To je prvi talijanski crtić koji se prikazivao u SAD-u i do danas je bio emitiran u više od 150 zemalja diljem svijeta. Winx Club se počeo emitirati 28. siječnja 2004. na talijanskom kanalu Rai 2. Serija za sada ima 7 sezona po 26 epizoda što ukupno čini 182 epizode. U Hrvatskoj, serija je s prikazivanjem počela 8. ožujka 2008. godine na Novoj TV subotom i nedjeljom u jutarnjem terminu i do danas je bilo emitirano svih sedam sezona. Serija se kasnije počela emitirati i na Mini TV i na Nickelodeonu.

Serija prikazuje Bloom i njezine najbolje prijateljice Floru, Stellu, Musu, Tecnu, Laylu (koja se od pete sezone zove Aisha) i Roxy koje sebe nazivaju "Winx". U Magičnoj dimenziji i na Zemlji zajedno se bore protiv zlih protivnika i otkrivaju nove moći i transformacije koje ih čine snažnijima.

Glavni likovi

Istaknuti članak
Bloom

Bloom S7

Podrobniji članak o temi: Bloom
Bloom je princeza planeta koji se zove Domino i Vila Čuvarica Zmajevog Plamena. Ona je glavni lik i osnivačica Winx Cluba. Odrasla je na Zemlji, u gradu Gardenia. Tamo su je Mike i Vanessa punih 16 godina odgajali, sve do dana kad je upoznala Stellu i zahvaljujući njoj saznala je da je veoma moćna vila i upisala se u školu za vile koja se naziva Alfea. Bloom je u Alfei upoznala mnogo prijatelja, ali i otkrila mračnu tajnu - da je ona biološka kćerka Oritela i Marion, kralja i kraljice Domina koji su zarobljeni u Obsidijanu, zajedno sa Tri Drevne Vještice, van svog kraljevstva koje su Drevne Vještice uništile i zaledile.

Surađujte s wikiom

Da biste napisali članak, jednostavno dodajte naslov u okvir ispod!

Anketa u mjesecu
Koja je tvoja omiljena Winx vila?
 
3
 
0
 
0
 
0
 
12
 
0
 
0
 
3

The poll was created at 16:14 on 27. veljače 2019., and so far 18 people voted.

Na drugim jezicima