FANDOM

Pregled Edit

Prva sezona Winx Cluba u Hrvatskoj, je s prikazivanjem počela 8. ožujka 2008. godine na Novoj TV subotom i nedjeljom u jutarnjem terminu i do danas je bilo emitirano svih sedam sezona. Serija se kasnije počela emitirati i na Mini TV i na Nickelodeonu.

2. prosinca 2017. na Novoj TV je započelo repriziranje serije od prve sezone, također subotom i nedjeljom u jutarnjem terminu.

Radnja Edit

Obična djevojka iz Planeta Zemlje, Bloom, živi savršeno normalan život u gradu Gardenia dok ne upozna Stellu, princezu planeta Solaria, koje je u nevolji. Odlazeći pomoć Stelli, Bloom otkriva svoje moći. Stella poziva Blooma da se pridruži Alfei, najboljoj školi za vile u cijeloj čarobnoj dimentiji.

U Alfei, Bloom formira Winx Club, čiji su članovi četiri prijateljice i cimerice - Stella, Flora, Musa i Tecna. Kasnije se susreću i spajaju Specialisti - Brandon, Riven, Timmy i Sky (minus Flora jer njezin dečko će se pojaviti u sljedećoj sezoni), koji će također postati zainteresirani za ljubav. Winx će se susresti i sa tri zle vještice iz Mračnog Tornja - Icy, Darcy i Stormy, koje sebe zovu Trix. Trix traže moć Zmajeve vatre i njihova potraga vodi do mnogo susretima i borbi s Winxicama. Bloom također saznaje mračnu prošlost te počinje učiti tajne svog planeta, roditelja i moći.

Epizode Edit

  1. Neočekivani događaj
  2. Dobrodošli u Magix!
  3. Alfea, škola za vile
  4. Crna močvara
  5. Sastanak s katastrofom
  6. Zadatak Mračni Toranj
  7. Prijatelji u nevolji
  8. Raskinuto prijateljstvo
  9. Iznevjerena!
  10. Test
  11. Čudovište i vrba
  12. Miss Magixa
  13. Velika tajna je otkrivena
  14. Mračna tajna
  15. Poštenje iznad svega
  16. Crna magija
  17. Brandonova tajna
  18. Izvor Zmaja vatre
  19. Pad Magixa
  20. Misija Domino
  21. Kruna iz snova
  22. Mračni Toranj
  23. Moćna igra
  24. Napad vještica
  25. Izazov
  26. Konačna bitka

Specijali Edit

  • Winx Club: Bloomna sudbina
  • Winx Club: Osveta Trixa
  • Winx Club: Bitka za Magix

Uvodne pjesme Edit

Winx Club - Season 1 Opening Croatian Dubbed!