FANDOM

Pregled Edit

Sedma sezona Winx Cluba u Hrvatskoj, je s prikazivanjem počela 25. listopada 2015. godine na Novoj TV subotom i nedjeljom u jutarnjem terminu i do danas je bilo emitirano svih sedam sezona. Serija se kasnije počela emitirati i na Mini TV i na Nickelodeonu.

2. prosinca 2017. na Novoj TV je započelo repriziranje serije od prve sezone, također subotom i nedjeljom u jutarnjem terminu.

Radnja Edit

U sedmoj sezoni, Winx se susreću s Kalsharom, koja može mijenjati svoj oblik, i njenim smotanim bratom, Brafiliusom. Oni otimaju sve Magične Životinje, pa ih zatvaraju u kaveze. Bloom i ostale Winxice, uz pomoć Roxy, moraju zaštititi Magične Životinje, uz novu moć Butterflixa, spašavajući ih od Kalshare koja želi njihovu moć za sebe. Winx vile uspijevaju pronaći sve magične životinje i dobiju novu transformaciju Tynix i zajedno uništavaju Brafuliusa. Kalshara uspijeva dobiti veliku moć i pokori Magix. Winx vile oslobađaju magične životinje. Kalshara izvršava napad, ali je doživjela poraz. Winx vile zajedno uništavaju Kalsharu. U posljednjoj epizodi Winxice se vraćaju u Alfeu i proslavljaju pobjedu čime se sedma sezona završava.

Epizode Edit

  1. Park prirode Alfea
  2. Mlade vile odrastaju
  3. Butterflix
  4. Prva boja svemira
  5. Prijatelj iz prošlosti
  6. Avantura na Linphei
  7. Čuvaj se vuka
  8. Natrag u srednji vijek
  9. Vilinska maca
  10. Zarobljene Winx
  11. Misija u džungli
  12. Vilinska životinja za Tecnu
  13. Tajna jednoroga
  14. Moć Tynixa
  15. Magično kamenje
  16. Povratak u Rajski Zaljev
  17. Izgubljene u kapljici
  18. Banana dan
  19. Duga Magixa
  20. Winx bebe
  21. To je ludi, ludi svijet
  22. Kraljevstvo dijamanata
  23. Tajna Alfee
  24. Zlatni leptir
  25. Nova magična harmonija
  26. Moć vilinskih životinja

Uvodne pjesme Edit

Winx Club Season 7 Opening Croatian - na Hrvatskom