FANDOM

Sirene su krilata čarobna stvorenja s donjim dijelom tijela ribe i gornjeg dijela žene. Njihovi kolege su sirenci, koji su također poznati kao Tritoni . Imaju čarobne sposobnosti i izgledaju kao veće krilate verzije vodenih nimfa bez kožnih zaliska ispod ruku. Društvo sirena nalazi se u kraljevstvu Androsa. Sirene imaju snažne glasove i sposobnost letenja. Za razliku od nekih riba koje žive u specifičnim klimatskim uvjetima, Tritoni i Sirene imaju prirodnu sposobnost prilagođavanja bilo kojoj temperaturi vode.

Pregled Edit

Sirene imaju krila i mogu letjeti. Sirene, poput vila i vještica, možda će morati pohađati školovanje kako bi naučile svoju sirensku čaroliju, ili bi mogle biti sposobne da same ovladaju svojim moćima i da starije sirene podučavaju druge sirene kako koristiti svoju magiju poput nekih tradicionalnih društava na Zemlji. Neke sirene imaju specifične moći poput Kalie , sirene cvijeća i Celine , sirene ljupke pjesme.

Po prirodi, sirene su nježna stvorenja i rado pomažu drugima, ali postoje iskusni ratnici kao što su sirene koje čuvaju Omega dimenziju i princezu Tressu koja je uvježbana da bude ratnik.

Postoji magična veza između Androsa i oceana drugih planeta u Čarobnoj dimenziji, kroz koje sirene putuju i objašnjavaju zašto su neke sirene možda postojale u jednoj točki na Zemlji . Sada kada je Zemljina čarolija obnovljena od događaja četvrte sezone , moglo bi biti da se sirene mogu vratiti na Zemlju kroz magičnu vezu između oceana Androsa i oceana Zemlje, slično kao što se Tritannus našao na mjestu izlijevanje nafte na Zemlji.

U trećoj sezoni ,Tala je pozvala Laylu na Andros od Tale i obje su plivae u oceanu Magixa kako bi dospjele na Andros. Prema Layi Tressi, dubina oceana Androsa ne doseže kraj i nema dno. Sirene će biti vješti u putovanju podvodnim strujama Androsa.