FANDOM

Stella je princeza planeta koji se zove Solaria i Vila Sjajnog Sunca ( Vila sunca i Mjeseca u sezonama 1-3.). Jedna je od glavnih likova i Bloomina je najbolja prijateljica. Stella je zaslužna za to što je Bloom došla u Alfeu, jer ju je nagovorila na to. Stellini roditelji kralj Radius gospodar Sunca i kraljica Luna, gospodarica Mjeseca, razvedeni su i nisu baš u dobrim odnosima, pa je Stella često jako tužna zbog toga. Zbog velike nezgode u labosu, pala je prvu godinu u Alfei. Stella jako voli modu, njena želja je postati modna designerica.

Osobnosti Edit

Iako je obično ponosna i usamljena, Stella se također duboko brine o svojim prijateljima, a ne samo o sebi. Držat će se svojih prijatelja i učiniti sve kako bi ih zaštitila. Stella se ne vidi uvijek s osmijehom na licu, ali ispucava viceve kako bi razveselila svoje prijatelje kad su depresivni. U osnovi, Stella ima vedru i optimističnu osobnost.

Osim toga, potpuno je opsjednuta modom; koja joj odjeća izgleda najbolje i koje haljine najbolje odgovaraju njenom licu. Stella često daje modne savjete ljudima u Alfeji , ali ovaj savjet se često ne uzima dobro. Radije će koketirati s Brandonom nego učiti i raditi, što ponekad nervira druge djevojke. Najintuitivnija od svih članova, Stella voli davati šminkerske savjete prijateljima, no ne razumije zašto njezini prijatelji ne vole uvijek biti postavljeni.

No, unatoč njezinim intuicijama, Stella je ponekad prilično nesvjesna. Poslali su je u Alfeiu da postane jača vila, ali to joj nije toliko značilo, iako je zapravo postala potpuno ostvarena vila i snažana borac protiv prva tri sezonska zlikovca s Winxom. Ona koristi svoju čaroliju za bilo što, ali uglavnom želi pomoći svojim prijateljima jer je duboko u sebi velikodušna i korisna djevojka. Iako se možda ne slaže sa svojim prijateljima, Stella je vrlo podržavajuća i zaštitnička i neće im se ustručavati pomoći. Ona uči da prihvaća da su ljubav i prijateljstvo daleko važniji od kraljevstva, mode i kupovine. Ponekad skriva svoju pravu osobnost zbog svog odgoja. Ukratko, njezina vesela vanjština maskira veliku tugu. Boja njenog potpisa varira od žuto-narančaste do svijetle narančaste, različitih nijansi ružičaste, a ponekad i zelene i ljubičaste.

Winx Club Edit

Prije serije Edit

Kad je Stella bila mlađa, imala je posve drugačiji izgled. Nosila je bijele naočale i imala neku neurednu kosu. U " Win-X Together! ", Otkriveno je da se, kada je bila mlađa, zaljubila u dječaka zvanog Robby, ali se zaljubio u najljepšu djevojku u svojom starom razredu, Kimberly. Stella je bacila čaroliju na Kimberly kako ne bi mogla otići na školski ples, ali umjesto toga, Robby je cijelu noć provodio brigu o Kimberly i držao je za ruku, što je uzrujalo Stellu. Kasnije kako je vrijeme prolazilo, Stella i njezino malo štene bili su na lovu na leptirav kako bi pronašli rijetku biljku, ali je umjesto toga pronašla posebno stablo koje vodi do tajnog tunela i vezala je svoju vrpcu tako da je uvijek znala koje je drvo , i postalo je vrlo korisno za nju i kasnije, za Winx. Kada je Stella prvi put otišla u Alfeju, slučajno je uništila laboratoriju za napitke, napravila je veliki nered zbog koje je protjerana, ali je ponovno vratila i nagovorila prijateljicu Bloom da doće s njom.

Leksikon Edit

  • Rođendan: 18. kolovoza!
  • Znak u Vilinskom horoskopu: Sirena!
  • Omiljena hrana: Čips!
  • Omiljena boja: Zelena!
  • Hobi: Shopping i organiziranja pidžama party-ja!
  • Idealan dečko: Brandon!
  • Najbolja frendica: Bloom!!!
  • Omiljeni žanr filmova: Komedije! Ništa bolje nego dobro se nasmijati uz neki film!
  • Volim: Biti u modnom trendu i isprobavati nove kombinacije!
  • Omiljena vrsta glazbe: Pop!
  • Omiljena čarolija: Mjesečeva zraka!
  • Imam strah od: Insekata! Fuj! "-.-