Winx Club Wiki
Advertisement

Winx Club.

Winx Club es una sèria de television animada italiana, realizada pels estudis Rainbow S.P.A. e creada e dirigida per Iginio Straffi, a comptar del 2004. Lo succès de la sèria a donat luòc a una franquícia internacionala de joguets, libres, ròba, videojòcs, DVD e doas pelliculas.

Las Winx son unas adolescents polidas, amb fòrça ďestil e un don especial per la magia. Ľistòria (a ľexcepcion de la quatrena sason que transcor sus la Tèrra) transcor dins lo mond magic de Magix, poblat per de fadas, de mascas, de monstres e ďumans, e explica la lucha classica entre lo ben e lo mal. Las Winx van a ľescòla de fadas Alfea e jonhon lors fòrças amb los especialistas de ľescòla ďeròis Font Roja per véncer las aprenents de ľescòla de mascas Tor de Nívols. Las dròllas auràn de besonh tot lor talent e de poders per aténher lor objectiu.

Argument[]

Bloom, una jove terrèstre, viu sus la Tèrra, dins un pòble nomenat Gardenia amb los sieus parents : Mike e Vanessa. A coma mascòta Kiko, lo sieu fisèl conilh e lo sieu companh ďaventuras. Ela a una vida normala : va dins una escòla, a ďamigas, ďenemigas, èca. Mas a un pressentiment, qu’es que, fòrça dins lo fons, ela crei en las fadas (e mai se la siá maire crega que son de neciors). Un jorn, anèt al parc amb la siá bicicleta nòva (regalada per lo sieu 16n anniversari) e amb Kiko dins lo panièr de la siá bicicleta. Quand i arribèron, diguèt a Kiko que s’aluenhèsse pas fòrça. Ela daissèt la bicicleta estancada, se seguèt jos un arbre e se dispausèt a se manjar una poma. Subitament ďun arbust, en sortiguèt Kiko fòrça espantat. Per ľexpression de la siá cara, semblava qu’aviá vist una causa òrra malaisida de creire. Bloom seguiguèt lo camin que li guidava Kiko e s’amaguèt darrièr ďun arbre. Traguèt lo cap e vegèt una dròlla amb alas sus la siá esquina, amb un grand sceptre ďargent qu’irradiava lum e en lutant contra unes monstres e un garamauc. Quand la fada èra gaireben derrotada, Bloom comencèt a lor tirar de pèiras per ajudar doncas que se li anava pas una autra causa e lo garamauc ordenèt als monstres que la ataquèsson. Sens saber çò qu’arribariá, Bloom estendèt una man coma assag de voler se protegir e ne sortiguèt un camp ďenergia que li permetèt que li faguèsson pas mal. Lo cap de la banda de monstres (Knut, un garamauc) s’avisèt que Bloom èra pas una dròlla normala, e decidiguèt ďatacar pel segond còp aital que foguèt e la prenguèt per las mans en ľelevant de la tèrra. Bloom cridèt e ďela sortiguèt un grand dragon de fuòc, qu’amb aqueste darrièr atac, derrotèt los monstres. La fada li ditz qu’es fòrça poderosa e se presenta : li ditz que lo sieu nom es Stella, qu’es la princessa de Solaria e fòrça probablament, Bloom es una fada. Va aital comença tot, Bloom daissèt la Tèrra per anar amb Stella a Alfea, la granda escòla per las fadas. Coneis ailà Flora, Musa e Tecna. Coneis tanben los especialistas : Sky, Brandon, Timmy e Riven. Ela s’enamora de Brandon (en realitat es lo prince Sky que se fa passar pel sieu escudièr), e Sky (en realitat es ľescudièr Brandon) es lo nòvi de la fada Stella. Coneisserà tanben las dolentas Trix : Icy, Darcy e Stormy. Mai lèu, Bloom descobrirà fòrça secrèts coma qu’ela es la princessa de Domino, qu’es adoptada e que los sieus vertadièrs parents (los reis) son desapareguts, que lo sieu poder es çò de mès de potent de ľunivèrs…

Dins la segonda sason, una autra fada rejonh las Winx, nomenada Layla, ela es la fada de ľaiga e dels liquids. Dins la pellicula ďabans de la quatrena sason, Winx Club : Lo secrèt del reialme perdut, Bloom coneis los sieus parents biologics, los reis de Domino, la siá planeta natala : Oritel e Marion, qu’òm pensava qu’èran mòrts, e mai s’en realitat èran atrapats dins la preson obsidiana. Dins la quatrena sason se presenta ara una nòva aventura per las dròllas del Winx Club : après aver acabat lors estudis ďAlfea, ľescòla de fadas, e èsser venidas fadas gardianas, las Winx emprenon una mission dins la Tèrra per trobar la darrièra fada de la Tèrra e la salvar dels mascs del Cercle Negre que vòlon lo sieu poder. Es aital coma coneisson Roxy, la fada dels animals. Ela al principi fisava pas del sieu poder mas amb ľajuda de las Winx comença a creire sus las fadas. Mercés a Roxy, las Winx tròban una nòva evolucion de poder, lo Believix, qu’es una font de poder que las Winx poguèron jamai pas imaginar ďaver. Per ganhar poder lor cal far que las gents crega sus elas. En fin, la nòva istòria se desvolopa sus la Tèrra e las dròllas i vivon ďaventuras fantasticas ont i meton a pròva lor amistat e lor fisança envèrs elas meteissas, e mòstran al mond que las fadas son realas.

Episòdis[]

Article principal: Episòdis

Películes[]

  1. Winx Club I : Lo secrèt del reialme perdut
  2. Winx Club II : Ľaventura magica
  3. Winx Club III : Lo mistèri de ľabisme
  4. Winx Club IV : La princessa perduda

Enllaços externs[]

Advertisement