FANDOM

Acheron jest złym charakterem w sezonie szóstym, któremu służy Selina. Ciemny czarodziej, który nauczył się niezwykle potężnej czarnej magii na Ziemi od lądowych czarownic, by stać się największym czarodziejem w magicznym wszechświecie, stworzył legendarium. Ale nie mógł go kontrolować i został uwięziony w środku. Teraz próbuje się uwolnić za pomocą Seliny. Obecnie pomaga mu Selina ,która próbuje go uwolnić, w zamian za przyznanie jej magicznych zdolności. 

Wygląd Edytuj

Acheron2

Acheron w Legendarium

Acheron ma bladą skórę, świecące żółte oczy, krzywy nos i  czarną bródkę. Ma czarne znaki  wokół oczu z trójkątnymi czarnymi znakami na jego krawędzi.

Jego strój jest podobny do stroju Dark Witch Trix, składający się z pancerza i tuniki z kapturem i dużymi rękawami i luźne spodnie wiszące w schowanych butach. Kaptur jest czerwony z czarnymi znakami, część na ramionach jest blado szarymi fioletowymi i ma żółty klejnot na jego klatce piersiowej. 

Magiczne zdolności

Z magią smoczego płomienia rzuca czerwone promienie energii. Włada mocą Legendarium, potrafi uwięzić w nim osoby.

SezonyEdytuj

Sezon 6Edytuj

Po tym Drzewcom nie udało się przejąć Linphea College, okazuje się, że Selina  w rzeczywistości pracuje na rozkaz tajemniczego czarodzieja, który zwany jest  Acheron umieszczony wewnątrz legendarium . W 25 odcinku po zdobyciu Seliny płomienia smoka Acheron zostaje uwolniony. Podbija Chmurną Wieżę i wygania Trix do Legendarium. Kończy współpracę z Seliną.

Ciekawostki Edytuj

  • Według mitologii greckiej, Acheron jest jednym z pięciu rzek greckiego podziemia. Duchy zmarłych musiały przekroczyć Acheron na łodzi, aby przejść do podziemia.

Galeria Edytuj