FANDOM

Athris-0

Athris - elfka występująca w komiksie "Królestwo Mrocznych Elfów". Jest też ukochaną profesora Palladium.

Osobowość Edytuj

Athris to urocza i dobra elfka, która bardzo kocha profesora Palladium. Jest też bardzo ambitna.

Wygląd Edytuj

Athris to piękna elfka o bladej cerze, złotych oczach i bardzo długich blond włosach. Na głowie elfki znajduje się złoty diadem przypominający lecącego ptaka. Nosi także czerwoną, ładnie wykrojoną z boku sukienkę z lekko bufiastymi rękawami. Elfka nosi także złoty pas, a na nogach ma wiązane na żemień sandały. Włosy Athris są upięte w gęstą kitę, po bokach jednak włosy elfki opadają na ramorna. Jak przystało na elfkę ma ona charakterystyczne szpiczaste uszy.

Athris w całej okazałości

Historia Edytuj

Athris mieszkała razem z profesorem Palladium w jego domu, w królestwie elfów. Elfka próbowała dorównać swojemu ukochanemu w sztuce magicznej i wtedy dziewczyna znalazła w księdze legend, baśń o królowej mrocznych elfów - Morwen. Niestety ambicja elfki okazała się jej zgubą, za pomocą magicznego berła i księdze, Athris weszła w rolę mrocznej królowej i stała się Morweną. Z upływem lat Athris zapomniała o swoim pochodzeniu i o swoim dawnym życiu, zapomniała nawet o swoim ukochanym. Czarodziejki Winx poraz pierwszy zetknęły się z Athris jako jej projekcją podczas lekcji w symulatorze. Dziewczyny szybko się zorientowały że tajemnicza elfka znaczyła dla profesora bardzo wiele i decydują się odnaleść Athris. Po udzieleniu przez profesora kilku informacji, czarodziejki używają swoich różdżek Mityx'u i wkraczają do świata Legendarium gdzie zostały zaatakowane przez mroczne elfy. W końcu spotykają królową Morwen - nie wiedząc że to tak naprawdę Athris. Jednak że Bloom rozpoznała amulet elfki (drugą połowę dostała od profesora Palladium) odrazu się zorientowała że Morwen to tak naprawdę uwięziona w jej roli Athris. Gdy elfka zobaczyła drugą połówkę amuletu przypomniała sobie kim jest naprawdę i swoje dawne życie. Po naprawieniu magicznego berła Ahris na powrót staje się sobą i razem z Winx wraca do domu profesora Palladium. Dawni kochankowie ponownie stają się parą a zakończenie historii zwieńcza pocałunek.