FANDOM

Butteflix Edytuj

Butterflix - pradawna moc przekazywana przez Kopołki, magiczne stworzenia kretopodobne. Klub Winx cofa się w czasie, aby odkryć tajemnicę Pierwszego Koloru we Wszechświecie. Natrafia na zmiennokształtną Kalsharę i jej brata Brafilliusa. Kiedy złe rodzeństwo atakuję bezbronne Kopołki, na polanie niedaleko Alfei, Winx używają swojej transformacji Bloomix, by ich pokonać. W zamian magiczne stworzenia ofiarują Winx swój magiczny dar, przesyłając im tysiące jaskrawych, latających motyli, które niosą w sobie moc transformacji Butteflix. Dostają go wszystkie czarodziejki, prócz stojącej pośród nich Roxy. Przyroda może obdarować czarodziejki mocą Butterflixu, bowiem jeśli udowodnią że są prawdziwymi obrończyniami Czarodziejskich Zwierząt.

Opis Edytuj

Po otwarciu Parku Przyrodniczego Alfei, Winx dowiadują się, że dawniej każda czarodziejka była złączona w harmonii z jakimś magicznych zwierzęciem. Aby przyjrzeć się temu bliżej, czarodziejki za pomocą Kamieni Pamięci przenoszą się w przeszłość, kiedy Faragonda była jeszcze uczennicą Alfei. Poznają historię jej przyjaciółki Kalshary i jej brata Brafiliusa oraz, tego jak ta dwójka stała się zła. Dzięki nowej mocy Butterflix, Winx odbędą podróż do prehistorii i średniowiecza, aby uratować magiczne gatunki zwierząt i przeszkodzić Kalsharze w zebraniu jej armii czarodziejskich zwierząt. Kiedy każda z Winx osiągnęła harmonię ze swoim magicznym zwierzęciem, zostały one obdarzone nową przemianą – Tynix, umożliwiającą podróżowanie do Mini-Światów. Winx będą musiały ratować ekosystem Mini-świata Rajskiej Zatoki, wyrównać harmonię w Tęczy Dobrej Magii oraz udać się do Mini-świata Serca Alfei, by powstrzymać zło wyrządzone przez Kalsharę i Brafiliusa. Rodzeństwo trafia na trop Pierwszego Koloru we Wszechświecie, jednej z najpotężniejszej mocy jaka istnieje. Kiedy udaje się im ją posiąść, przez przypadek uwalniają z Legendarium wiedźmy Trix, które porywają Brafilliusa i razem chcą zawładnąć mocą. Skruszona Kalshara oferuje Winx rozejm, aby razem odbić jej brata. Trix zostają pokonane i odesłane do Wymiaru Nieskończoności (w wersji angielskiej nazywanym Limbo). Po tych wydarzeniach magiczne zwierzęta znów wracają do Alfei żeby żyć wspólnie z czarodziejkami.

Galeria Edytuj