FANDOM

Chatta- wróżka gadulstwa i sekretów, bliźniacza wróżka Flory. Uwielbia plotki i sekrety. Pomogła Florze w wyznaniu

Heli miłości. Chatta zazwyczaj mówi co gaworzy Piff. Jest otwarta i zawsze wie co powiedzieć. Zna wszystkie tajemnice Flory. Pojawia się w sezonie 2,są w Alfei aby Lord Darkar nie zdobył kodeksu z Wioski Wróżek. W 3 serii również są w Alfei. W sezonie 4 pojawia się z innymi Pixie tylko na chwilę w odcinku Drzewo Życia, gdzie zostają schwytane przez potwora. W 6 sezonie Chatta powraca. Rozwiązuje zagadkę Sfinksa w odcinku Atak Sfinksa. Jest widziana na Ziemii w 12 odcinku wraz z innymi Pixies i walczy z wampirami.

Winx Tajemnica Zaginionego Królestwa Edytuj

Pixies nie występują zbyt często w filmie.Widziane są tylko kiedy są zaatakowane przez Trix.

Magiczne zdolnościEdytuj

Ona używa swojego daru by przekonać, zawstydzić, a nawet ogłuszyć ludzi..Chatta jest królową plotek i ataku, bardzo szybko dowiaduje się o wszystkim.  Jej moc jest przydatna,gdy jej przyjaciele potrzebują informacji.

GaleriaEdytuj

178px-Chatta First Movie

Chatta w pierwszym filmie

CiekawostkiEdytuj

  • Jej nazwa pochodzi od słowa chat co oznacza gadać.
  • W angielskiej wersji Nicka, Chatta i Flora mają tą samą aktorkę głosową.
  • Nie którzy uważają ,że Chatta powinna być wróżką Stelli ze względu podobieństwa np. wyglądu i zainteresowań (Stella też uwielbia gadać). Z drugiej strony Chatta wielokrotnie pomagała swojej bliźniaczce Florze się otworzyć - jej największym ,,osiągnięciem'' było nakłonienie Flory, by wyznała miłość Helii.
  • W brazylijskim dubbingu jej imię zostaje zamienione na Carla.
  • Jest bohaterką która występuje ,także w serialu Pop Pixie.
  • Chatta otwiera swoje Magic Pop w odcinku 18.