FANDOM

Coralia to syrena planety Andros. Mieszka w podwodnym królestwie Andros. Coralia pojawia się głównie w sezonie 3 w Winx Club. Jest Syrena zi korali. Jest także dobrymi Przyjaznii sie Amarea,Talassią i Nerimer

Opis Edytuj

Coralia ma bladą skórę,długie koralowe włosy i brązowe oczy. Jej ogon jest koloru zielonego i jest zdobiony seldynowymi falbankami. Jej top jest koloru pastelowego różu. Jako jedyna z syren nie nosi żadnych ozdób. Jak każda syrena ma skrzydła, u niej są one koloru żółtego.

OsobowośćEdytuj

Coralia to bardzo delikatna i słodka syrena. Jest bardzo troskliwa i nieśmiała.

Występowanie Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Coralia zostaje złapana przez złe zaklęcie Valtora, razem z Amarea i Talassia. Valtor umieszcza na nich znak; kradnąc ich magię i zmieniając ich w potwory, które zaatakowały wszystko, co przekroczyło ich ścieżki. Po porażce Valtora, powróciła magia Coralii, ponownie stała się normalną syreną i wróciła do Podwodnego Królestwa.

Sezon 4 Edytuj

Coralia pojawia się ponownie w "Zaklętej wyspie", a Strażnik Tir Nan Og przybrał postać trzech syren z Andros: razem z Nerimerem i Talasią. Fałszywe syreny wywabiły Aishę do wody i pchnęły ją pod wodą po tym, jak się przedstawiły.Podczas gdy prawdziwe Coralia i sireny są w domu w Podwodnym Królestwie.

Ciekawostki Edytuj

  • Została zamieniona imionami z Amareą, prawdopodobnie przez niedopatrzenie producentów.
  • W odcinku "Ostatni trzepot skrzydeł" podczas walki ze strażniczką portalu Omega, wpada do jaskini, krórej wejście zostaje zablokowane skałą. Być może tłumaczy to też, dlaczego nie pojawiła się w przed ostatnim odcinku trzeciej serii.