FANDOM

Jest to moc którą można używać tylko przez pewien czas więc wróżki używają ją tylko do pomocy w zdobyciu Sirenixu. Jej siła nie jest znana zbyt dokładnie jednak jest on tak samo silny jak Sirenix. Różni się od niego tylko tym, żę jest on mocą czasową a Sirenix stałą dlatego Winx musiały zdobyć Sirenix, w przeciwnym razie zostanie odebrana im ich moc. Dzięki konwergencji magii Harmonix można naprawić różne szkody np. uzdrowić zanieczyszczony ocean. Stroje dziewczyn przypominają trochę ubrania syren. Ogon zastępuje długa tylna cześć stroju. Oprócz tego posiadaczki Harmonixu mają różne ozdoby z motywem wodnym. Bloom ma włosy związane w niski kucyk i różowo niebieski strój. Layla ma blado zielony strój a jej fryzyra to także niski kucyk. Stella ma blado żółty strój a włosy uczesane w wysoki kucyk. Flora ma zielono różowy strój a włosy związane w kucyk a na dole splecione w warkocz. Musa ma czerwono-bladoróżowy kostium a włosy związane frotką na samym dole. Tecna ma blado fioletowy kostium a włosy rozpuszczone. Aby zdobyć Harmonix należy połączyć się z duchem natury przez osiągnięcie harmonii.

AtakiEdytuj

  • Smocze objęcie atak Bloom przypominający ścianę ognia,który  odbija ataki wroga i zabiezpiecza osobę.
    • Użycia
      • Winx 5 odcinek 7-użyty do obrony siebie i Sky'a.
      • Winx 5 odcinek 13-użyty do obrony Winx ,jednak atak nie powodzi się.