FANDOM

OpisEdytuj

W 2014 roku ogłoszono,że powstanie kolejny sezon przygód czarodziejek. Seria nie będzie zawierać już techniki CGI, tylko standardowe 2D.

Krótkie streszczenieEdytuj

Po otwarciu Parku Przyrodniczego Alfei, Winx dowiadują się, że dawniej każda czarodziejka była złączona w harmonii z jakimś magicznych zwierzęciem. Aby przyjrzeć się temu bliżej, czarodziejki za pomocą Kamieni Pamięci przenoszą się w przeszłość, kiedy Faragonda była jeszcze uczennicą Alfei. Poznają historię jej przyjaciółki Kalshary i jej brata Brafiliusa oraz, tego jak ta dwójka stała się zła. Dzięki nowej mocy Butterflix, Winx odbędą podróż do prehistorii i średniowiecza, aby uratować magiczne gatunki zwierząt i przeszkodzić Kalsharze w zebraniu jej armii czarodziejskich zwierząt. Kiedy każda z Winx osiągnęła harmonię ze swoim magicznym zwierzęciem, zostały one obdarzone nową przemianą - Tynix, umożliwiającą podróżowanie do Mini-Światów. Winx będą musiały ratować ekosystem Mini-świata Rajskiej Zatoki, wyrównać harmonię w Tęczy Dobrej Magii oraz udać się do Mini-świata Serca Alfei, by powstrzymać zło wyrządzone przez Kalsharę i Brafiliusa. Rodzeństwo trafia na trop Pierwszego Koloru we Wszechświecie, jednej z najpotężniejszej mocy jaka istnieje. Kiedy udaje się im ją posiąść, przez przypadek uwalniają z Legendarium wiedźmy Trix, które porywają Brafilliusa i razem chcą zawładnąć mocą. Skruszona Kalshara oferuje Winx rozejm, aby razem odbić jej brata. Trix zostają pokonane i odesłane do Wymiaru Nieskończoności (w wersji angielskiej nazywanym Limbo). Po tych wydarzeniach magiczne zwierzęta znów wracają do Alfei żeby żyć wspólnie z czarodziejkami.

Nowe transformacje Edytuj

Odcinki Edytuj

  1. Park przyrody w Alfei
  2. Młode czarodziejki
  3. Butterflix (odcinek)
  4. Pierwszy kolor wszechświata
  5. Przyjaciel z przeszłości
  6. Przygoda na Linphei
  7. Uwaga! Wilk!
  8. Powrót do średniowiecza
  9. Czarodziejski kot
  10. Winx w pułapce
  11. Misja w dżungli
  12. Czarodziejskie zwierzę dla Tecny
  13. Tajemnica jednorożca
  14. Transformacja Tynix
  15. Czarodziejskie kamienie
  16. Powrót do Rajskiej Zatoki
  17. Zagubione w kropli
  18. Dzień banana
  19. Tęcza Magix
  20. Dzidzie Winx
  21. Zwariowany świat
  22. Królestwo diamentów
  23. Tajemnica Alfei
  24. Złocisty motyl
  25. Nowa magiczna harmonia
  26. Moc czarodziejskich zwierząt