FANDOM

Przegląd Edytuj

W 2015 r. Iginio Straffi, twórca Winx Club, stwierdził, że powstanie ósmy sezon, ale nie był jeszcze w produkcji. [1] Żadne szczegóły nie zostały oficjalnie ogłoszone do 2018 roku, kiedy to na światowej wystawie Rosja Licensing 27 lutego ujawniono, że premiera ósmego sezonu nastąpi dopiero w 2019 roku.

Wiele zakulisowych zmian zostało wprowadzonych przed rozpoczęciem ósmego sezonu. Większość istotnych członków załogi z poprzednich sezonów nie została wezwana na ten sezon. Zapytana, czy będzie kontynuować w ósmym sezonie, Elisa Rosselli (piosenkarka na prawie każdą piosenkę Winx od 2007 r.) Powiedziała w wywiadzie: „Nie, nie dostałam telefonu”. [2] Ten sezon jest również pierwszym bez udziału dyrektora artystycznego Simone Borselli, który był odpowiedzialny za sfinalizowane modele postaci używane w sezonie 7. Po drugie, amerykańscy pracownicy Nickelodeon przeszli na rolę konsultanta w sezonie 8, zamiast pisać odcinki bezpośrednio jak wcześniej. Jest tak, ponieważ zespół Nicka był zajęty pracą z Rainbow i Straffi nad nową koprodukcją o nazwie Club 57. [3] Sam Straffi zrezygnował również ze skupienia się na serii Winx Club w tym sezonie, ponieważ chciał skupić się na Club 57 i innych projektach na żywo.

Reszta wkrótce...

Nowe transformacje Edytuj

Nowe postacie Edytuj

Twinkly

Lumen

Królowa Dorana

Argan