Sirenix jest to pradawna moc zrodzona z oceanu. Żeby ją zdobyć trzeba odnaleźć i znaleźć do niej trzy klejnoty: pewności siebie, współczucia i odwagi. Później należy odnaleźć źródło mocy, które znajduje się w jeziorze kamienistywarta. Jednak w odcinku 3 sezonu 6 wszystkie.



Ataki[edytuj | edytuj kod]

185px-Fire of sirenix.png

Ogień Sirenix[edytuj | edytuj kod]

Specjalne zaklęcie Bloom w postaci Sirenix. Zaklęcie wygląda jak fala ognia. Po raz pierwszy stosowany do zniszczenia Trójzęba Tritannusa w odcinku . W pierwszym odcinku szóstego sezonu przeciwko Bestii z głębin.

185px-Flower of sirenix 2.png

Kwiaty Sirenix[edytuj | edytuj kod]

Jest to specjalne zaklęcie Flory. Używane do oczyszczenia rajskiej wyspy na Ziemi w odcinku Na Ratunek Rajskiej Zatoce oraz w Natchnieniu Sirenixu. Do zaklęcia wykorzystuje się oddech oceanu. Flora łapie kamień i wymawia słowo Kwiaty Sirenix a z kamienia wydobywa się światło które oczyszcza okolicę.

Światło Sirenixu

Światło Sirenix[edytuj | edytuj kod]

Zostaje użyte w odcinku 16 kiedy dziewczyna poświęca się i stabilizuje filar światła i ratuje tym samym swojego ojca i cały magiczny wymiar. Atak wygląda jak potężna energia światła wydalana przez słońce.Zostaje także użyte w formie ochronnej np.kiedy dziewczyny chroni się przed mutantami.W 6 sezonie atak zostaje nazwany Blask Sirenixu i zostaje użyty przeciwko bestii z głębin.

Przypływ Sirenix

Przypływ Sirenix[edytuj | edytuj kod]

Atak użyty po raz pierwszy przeciwko Tritannusowi.Atak wygląda jak fala energii wyrzucona przeciwko wrogom.Po raz drugi użyty przeciwko bestii z głębin w sezonie 6.W 3D atak wydaje się być potężniejszy ze względu na wściekłość Layli.

Głos Sirenix

Głos Sirenix[edytuj | edytuj kod]

Specjalne zaklęcie Musy używane w odcinku 20 do uwolnienia wielorybów z klątwy Darcy i Stormy .Przy zaklęciu dziewczyna śpiewa piosenkę,którą nauczyła jej mama i wyraża swe uczucia .Tym samym uwalnia wieloryby z klątwy.Zaklęcie użyte powtórnie w sezonie 6 przeciwko Bestii z głębin.

Aura Sirenix

Aura Sirenix[edytuj | edytuj kod]

Atak używany po raz pierwszy na lekcji w symulatorze kiedy atakuje Winx ośmiornica .Potem dzięki temu zaklęciu Tecna pobiera energie Meduz i atakuje potwora tym atakiem.Następnie używany w sezonie 6 przeciwko Bestii z głębin.Widziany zarówno w 3D i w 2D.


Łabędzi Sirenix

Ukryte zdolności Odetty używane w odcinku 11 by uwolnić Omnię z klątwy Ice. Przy zaklęciu wykonuje tańce baletne, których nauczyła się w odcinku 4 i tańczy z miłością do Dereka (swego męża). Zaklęcię używane powtórnie w 10 sezonie, gdy walczy z Tritanussem.




Ciekawostki [edytuj | edytuj kod]

  • Atak Flory Kwiaty Sirenix nigdy nie został ukazany w 3D.
  • Nie wiadomo czy Daphne zażyczyła sobie coś ostatecznie.
  • Daphne również posiada Sirenix.
  • Musa jest jedyną z Winx ,która sobie ostatecznie nic nie zażyczyła.
  • Jest to trzecia znana transformacja ,która mogą zdobyć wiedźmy jak i czarodziejki.
  • Ostatnia przemiana nastąpiła w Sezonie 6 (odcinek 5). Jedyną czarodziejką, która jej dokonała była Bloom .

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Winx_Club_-_Season_5_-_Sirenix_Transformation!_POLISH!_HD!

Winx Club - Season 5 - Sirenix Transformation! POLISH! HD!

Sirenix 3D

Winx_Club_Sirenix_2d_Full

Winx Club Sirenix 2d Full

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.