FANDOM

W Magicznym Wymiarze istniej wiele gatunków magicznych stworzeń, które muszą nauczyć się rozwijać swoje magiczne moce. Dlatego uczęszczają do magicznych szkół gdzie opanowują swoje umiejętności i stają się czarodziejkami, wiedźmami i czarodziejami. W Magix znajdują się trzy główne szkoły: szkoła dla czarodziejek Alfea, dla czarownic, Chmurna Wieża i Czerwona Fontanna dla specjalistów i możliwe, że czarodzieji.

Oprócz głównych trzech szkół w cyklu zasłynęła też Akademia Czarodziejek Beta choć nie jest powiedziane, że to szkoła dla czarodziejek czy czarownic.

Szkoły Edytuj

Alfea Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Alfea.

Alfea jest szkołą z internatem dla czarodziejek w Magix oraz najbardziej prestiżową.

Chmurna Wieża Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Chmurna Wieża.

Chmurna Wieża to szkoła z internatem dla czarownic i najbardziej prestiżowa instytucja.

Czerwona Fontanna Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Czerwona Fontanna.

Czerwona Fontanna to szkoła z internatem dla specjalistów oraz możliwe, że dla czarodziejów oraz jest najbardziej prestiżową instytucją edukacyjną.

Akademia Beta Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Akademia Czarodziejek Beta

Akademia Beta jest to szkoła magii w świcie Magix. Chimera uczęszczała tam ze swoimi dwoma przyjaciółkami. Nigdy nie została ukazana w serii, ale możliwe, że jest ona w Magix.

Linphea Collage Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Linphea College.

Linphea Collage to szkoła w Linphei w sezonie szóstym. Uczęszczają w niej wróżki, wojownicy i palladyni.

Złote Audytorium Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Złote Audytorium.

Złote Audytorium to prestiżowa szkoła muzyczna. Dyrektor szkoły jest przyjacielem Daphne.

Szkoła Eraklyon Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Szkoła Eraklyon.

Szkoła Eraklyon, a oficjalna jej nazwa to Instytut Magii na Eraklyon'ie . Chodzą do niej Diaspro i Lazuli, ale prawdopodobnie uczniów jest o wiele więcej

Zaltora Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Zaltora.

Zaltora jest szkołą, która pojawia się w sezonie 6.

Tir Nan Og Collage Edytuj

Tutaj zobaczysz cały artykuł: Tir Nan Og Collage.

Tir Nan Og Collage to szkoła dla Ziemskich Czarodziejek, która pojawia się w sezonie szóstym.