FANDOM

Pierwszy poziom umiejętności magicznych czarodziejki (w angielskiej i włoskiej wersji wróżki). Aby wyzwolić w sobie dar transformacji, wróżka musi obudzić w sobie moc. Podczas transformacji jej strój przemienia się na błyszczący kostium w odpowiednio przypisanym kolorze, botki, fryzura i biżuteria, najczęściej symbolizująca moc czarodziejki. Aby wywołać transformację trzeba zazwyczaj coś głośno zakomunikować lub wykonać jakiś gest, na przykład Winx przed transformacją wołają Magia Winx i krzyżują palce. Czarodziejka bez możliwości transformacji nie może ukończyć klasy pierwszej. Przemianę może przyjąć również wiedźma (przykład Mirty).

CiekawostkiEdytuj

  • W wersji Nickelodeon, zamiast Magia Winx transformację błędnie nazwano Magiczne Skrzydła, ponieważ tłumacz przekładał tekst na wersję polską ze słuchu: usłyszał słowo Winx i pomylił je z angielskim wyrazem Wings. Pomyłka ta została poprawiona i w późniejszych odcinkach czarodziejki krzyczą Magia Winx.
  • W trzecim sezonie skrzydła Winx w Podstawowej transformacji były lekko większe.
  • W odcinkach specjalnych mówią Magiczny charmix inaczej Magia Winx Charmix.

Media Edytuj

Transformacja Winx Klub

Transformacja Winx Klub.avi-0

Winx transform rai english

Winx transform rai english