FANDOM

Księżniczka Tressa
Tressa - Episode 501
Informacje biograficzne
Pochodzenie Andros
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Pomarańczowe
Kolor włosów Czerwone
Informacje osobowe
Przynależność Andros
Rodzina Królowa Ligea - matka

Neptun - ojciec
Nereus - brat
Tritannus - brat
Layla - kuzynka
Królowa Niobe - ciotka
Król Teredor - wuj

Informacje produkcyjne
Debiut Wybór Layli
Tressa- kuzynka Layli. Ma braci Tritannusa i Nereusa. Jej matka to królowa Ligea, a ojciec król Neptun. Rodzice Tressy władają całą wodą na Andros.

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

Ma rude włosy, które są związane w koński ogon oraz oczy, które są koloru piwnego. Posiada ciemną karnację. Jest syreną posiadającą ogon w kolorze niebiesko-fioletowym. Posiada do niego także top w kolorze niebieskim. Ma naszyjnik z kłem oraz wiele ozdób założonych na rękach. Jej skrzydła są duże, mają fioletowe kontury i mają czerwone, pomarańczowe i niebieskie kolory.

Mutant Edytuj

Jako mutant wygląda prawie identycznie jak Tritannus oraz reszta mutantów. Jej budowa ciała jest chudsza, ma ciemniejszy odcień skóry oraz wiele zmarszczek pod oczami. Ma też przezroczyste skrzydła pod ramionami.

Charakter Edytuj

Na początku Tessa sprawia wrażenie strachliwej nawet sama się do tego przyznaje. Jednak później okazuje się być bardzo zdeterminowaną i odważną dziewczyną. Pokazuje to ratując swoją matkę i przyjaciół z niebezpieczeństwa. W sezonie 5 wydaje się być już bardziej odważna i broni swojego królestwa. Jest biegła w szermierce.