FANDOM

Concursul de dans pe Melodie
Sezonul 8, episodul 21
Winx203
Informaţia episodului
Număr total 203
Data difuzării (Italia) 12 septembrie 2019
Data difuzării (SUA) 2019
Alte nume
Nume în italiană La gara di ballo su Melody
Nume în engleză Dance Contest on Melody
Succesiune de episoade
precedent
Inima verde
de pe Linphea
următor
Secretul armoniei
Lista episoadelor

Concursul de dans pe Melodie este episodul 203 al serialului Winx Club şi episodul 21 din sezonul 8.

Rezumat Edit

Episodul începe pe curtea din Alfea, unde zânele Winx şi celelalte eleve sunt într-o lecţie de auto-apărare magică cu Griselda, în timp ce Kiko şi Knut pregătesc o catapultă pentru a arunca o bilă. Elevele trebuie să devieze bila cu puterile lor, pentru a practica apărarea unui posibil atac inamic.

Stella deviază bila, şi Musa de asemenea reuşeşte să devieze bila deşi a primit un mesaj de la Riven invitând-o să mănânce o îngheţată. Bila îl lasă pe Kiko inconştient, iar Knut ia bila şi Kiko şi îi pune în catapultă. Când Bloom trebuie să devieze bila, aceasta îl ia pe Kiko şi bila loveşte faţa Griseldei, lăsând-o inconştientă.

Cufărul Stelelor apare pentru că zânele Winx trebuie să facă o nouă misiune. Flora îi spune Musei că trebuie să-i dea lui Riven o a doua şansă, adică, să meargă să mănânce o îngheţată cu el. Dar Musa vrea să se ducă cu celelalte Winx pe Melodie, planeta ei natală, fiindcă acolo se află a cincea Stea Primară. Ca urmare, Musa îi spune lui Riven că întâlnirea va trebui să aştepte deoarece ea trebuie să meargă într-o misiune pe Melodie.

Scena se schimbă pe Melodie, unde zânele Winx deja se află într-o luptă împotriva vrăjitoarelor Trix care au venit şi ele să obţină a cincea Stea Primară. Într-un atac, steaua iese din locul său şi zboară până în discoteca principală a Melodiei. Zânele Winx şi vrăjitoarele Trix se duc în această discotecă, şi află că prinţesa Galatea a găsit-o şi a pus-o într-o coroană, şi a pregătit o competiţie de dans ca parte a concursului anual de dans pe Melodie, al cărui premiu va fi coroana cu steaua.

În discotecă, Icy încearcă să-şi folosească magia, dar Galatea îi spune că în această discotecă există un inhibitor care împiedică orice fel de atac magic. Ca în fiecare an, Galatea dirijează acest concurs de dans. Bloom, Stella, Flora, Layla şi Tecna vor trebui să concureze împotriva lui Stormy şi lui Icy, şi îşi schimbă ţinutele pentru a obţine o aparenţă mai adecvată pentru acest concurs de dans. Între timp, Riven se află în Fântâna Roşie şi vorbeşte cu Sky şi Brandon, spunându-le că ori de câte ori încearcă să vorbească cu ea, amândoi se ceartă. Ei îi spun lui Riven să meargă pe Melodie să vorbească cu Musa dacă o iubeşte cu adevărat.

În timp ce Stella şi Flora sunt înfrânte de Icy pe ringul de dans, Musa merge acasă la tatăl ei, Ho-Boe, pentru a-l vizita. Darcy decide să o urmeze în mod secret… Musa ajunge acasă, îşi găseşte tatăl şi îl îmbrăţişează. Amândoi intră acasă, şi atunci Musa începe să-şi reamintească copilăria când mama ei, Wa-Nin, încă era în viaţă şi ea şi Ho-Boe făceau muzică când Musa era mică. Darcy îi va ataca…

Pe ringul de dans, Tecna trebuie să se confrunte cu Stormy, dar este înfrântă. Atunci Stormy le dezvăluie zânelor Winx că ea a fost campioană de dans în concursurile de Dans Întunecat. În timp ce Musa şi tatăl ei vorbesc acasă, Darcy decide să-i atace, dar Riven vine să o oprească pe fosta sa iubită. Dar nu poate să o înfrângă şi Darcy reuşeşte să-l învingă şi să-l lase sub o vrajă hipnotică de control. Musa îl găseşte pe Riven şi îi spune să între acasă, fără să ştie că băiatul se află sub controlul lui Darcy…

Evenimente majore Edit

  • Relaţia între Musa şi Riven îmbunătăţeşte.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • În acest episod se întorc Ho-Boe şi Wa-Nin (într-o amintire) după episodul „Probleme de iubire”.
  • În acest episod, în plus, se întoarce prinţesa Galatea după episodul „Sfârşitul lui Tritannus”.
  • Se dezvăluie că Stormy este foarte talentată în dans, şi că a fost campioană în nişte concursuri de Dans Întunecat.
  • Valtor nu apare nici în acest episod nici în următorul episod, amândouă formând aceeaşi istorie care durează două episoade.

Galerie Edit