FANDOM

Galerie Info Dacă vrei să vizitezi galeriile cu transformări ale zânelor, atunci dă click aici.
Cosmix
Cosmix
Cosmix

Nume

Cosmix

Prima apariţie

Sezonul 8 (Regatul Lumenilor)

Ultima apariţie

Sezonul 8 (Scris în stele)

Cântec de transformare

Necunoscut

Transformarea precedentă

Onyrix

Transformarea următoare

Necunoscută

Cosmix este transformarea pe care Winx o folosesc în sezonul 8, împreună cu transformările precedente Butterflix, Sirenix şi Enchantix.

Moduri de obţinere Edit

Zânele Winx câştigă această putere de către regina Lumeniei, Dorana, şi sunt ghidate de un Lumen numit Twinkly.

Aparenţă Edit

Rochia unei zâne Cosmix se caracterizează de costume luminoase şi mănuşi strălucitoare care le lasă degetele descoperite. Întreaga îmbrăcăminte este îmbogăţită cu fuste scurte pe mai multe straturi care amintesc de nori, stele decorative şi reţele spaţiale. Aripile sunt de mărime medie, iar aceste părţi luminoase sunt îmbogăţite cu stele pictate. Parul este foarte simplu. Părul este adunat cu o coadă de cal sau slăbit la şolduri. Fiecare păr este decorat cu pietre preţioase sau strălucire luminoasă, care aminteşte de un cer înstelat.

Puteri Edit

Puterea Cosmix provine din lumină. Mulţumită puterii Cosmix, o zână poate întoarce lumina stelelor care probabil se vor stinge. În special, zânele Winx o folosesc pentru a întoarce lumina pierdută nucleelor tuturor stelelor. Când o zână îşi obţine Cosmix-ul, eliberează urme de magie colorată pe cer. Mulţumită Cosmix-ului, zânele Winx călătoresc prin toate galaxiile Universului Magic, descoperind lumi niciodată văzute şi vizitând stelele, începând cu steaua cea mai mare şi strălucitoare: Lumenia.

Zâne care au acumulat Cosmix Edit

Alte date Edit

  • Cosmix este prima transformare care a fost animată în exclusivitate cu noul stil de animaţie din sezonul 8.
  • Cosmix este a doua transformare care foloseşte acelaşi model de aripi între zâne, fiind prima Sirenix-ul.

Galerie Edit

Transformări din Winx Club
Winx (transformare bazică) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynixDreamixOnyrixCosmix