FANDOM

Galerie Info Dacă vrei să vizitezi galeriile cu transformări ale zânelor, atunci dă click aici.
Cosmix
Cosmix
Cosmix

Nume

Cosmix

Prima apariţie

Sezonul 8 (Regatul Lumenilor)

Ultima apariţie

Sezonul 8 (Scris în stele)

Cântec de transformare

Necunoscut

Transformarea precedentă

Onyrix

Transformarea următoare

Necunoscută

Cosmix este transformarea pe care Winx o obţin în sezonul 8, împreună cu o altă transformare.

Moduri de obţinere Edit

Zânele Winx vor câştiga această putere de către regina Lumeniei, şi vor fi ghidate de un nou personaj numit Twinkly.

Aparenţă Edit

Rochia unei zâne Cosmix se caracterizează de costume luminoase şi mănuşi strălucitoare care le lasă degetele descoperite. Întreaga îmbrăcăminte este îmbogăţită cu fuste scurte pe mai multe straturi care amintesc de nori, stele decorative şi reţele spaţiale. Aripile sunt de mărime medie, iar aceste părţi luminoase sunt îmbogăţite cu stele pictate. Parul este foarte simplu. Părul este adunat cu o coadă de cal sau slăbit la şolduri. Fiecare păr este decorat cu pietre preţioase sau strălucire luminoasă, care aminteşte de un cer înstelat.

Puteri Edit

În curând…

Zâne care au acumulat Cosmix Edit

Alte date Edit

  • Poate că Roxy, de asemenea, va obţine această transformare deoarece acum şi ea este o Winx.
  • Winx sunt, până acum, singurele zâne care au obţinut această transformare şi acum o depăşesc pe Daphne în nivel.
  • Winx, în prezent, sunt cele mai puternice zâne din Dimensiunea Magică.

Galerie Edit

Transformări din Winx Club
Winx (transformare bazică) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynixDreamixOnyrixCosmix