FANDOM

Transformări
Sezonul 1 (transformarea de bază)

Icy este una dintre primele vrăjitoare prezentate în serie, alături de celelalte membre Trix. Deşi nu se ştie exact cum şi-a obţinut puterile, putem presupune că aceasta ştia de puterile ei şi că s-a născut în Dimensiunea Magică. În forma ei de vrăjitoare Icy apare îmbrăcată într-o salopetă mulată albastră cu iniţiala ei pe mijloc. Ea are o pelerină albastră şi o pereche de cizme cu toc. Părul îl are într-o coadă şi două şuviţe îi încadrează chipul.

Sezonul 2 (Gloomix)

În sezonul următor, Icy îşi primeşte puterile Gloomix, care sunt o versiune întunecată a puterilor Charmix ale zânelor. La această înfăţişare, Icy are distinct un colier, accesoriu asemănător cu cele ale zânelor.

Sezonul 3 (Disenchantix)

În sezonul 3, Icy îşi primeşte puterile Disenchantix. Acestea sunt asemănătoare cu puterile Enchantix ale zânelor, fiind reversul lor. Faţă de puterile precedente, Icy este mult mai puternică în această formă.

Sezonul 5 (Sirenix Întunecat)

În sezonul 5, Icy îşi primeşte puterile Sirenix întunecate, care îi permit să ajungă în Oceanul Infinit, alături de Tritannus.

Sezonul 6

În sezonul 6, Icy avansează la un alt nivel şi se transformă în vrăjitoare completă.

Sezonul 7