FANDOM

Nereus
Nereus

Denumiri

Nereus
Prinţul Încoronat de pe Andros

Origine

Andros

Specie

Triton

Gen

Masculin

Puteri şi abilităţi

Lupta cu sabia

Afiliaţii

Oceanul de pe Andros

Familie

Ligea (mamă)
Neptun (tată)
Tressa (sora mai mică)
Tritannus (frate geamăn)
Layla (verişoară)

Prima apariţie

Scurgerea

Ultima apariţie

Sfârşitul lui Tritannus

Dublaj

Marco Vivio (italian)

Prinţul Nereus este fiul lui Neptun şi al Ligeei, frate al lui Tritannus şi al Tressei, şi verişor al Laylei. Personajul lui Nereus este introdus în sezonul 5 şi este reprezentativ, deoarece este fratele geamăn al lui Tritannus, antagonistul din acest sezon.

Înfăţişare Edit

Nereus este triton asemenea lui Tritannus şi Neptun. Are o aripă dorsală şi coada de culoarea verde. Părul lui este de culoarea lavandei spre deosebire de geamănul său. Pe frunte are un simbol, iar ca accesori are bijuterii de aur, două brăţări şi un lanţ.

Personalitate Edit

Nereus este o persoană blândă, corectă şi altruistă, spre deosebire de fratele său geamăn.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 5 Edit

Nereus apare pentru prima dată în episodul „Scurgerea”, unde participă la ceremonia sa de încoronare ca şi Prinţ Încoronat de pe Andros. El se pregăteşte să fie încoronat chiar de tatăl său, regele Neptun, când un asasin mascat se strecoară şi îl atacă.

După ce Neptun învinge asasinul el descoperă cu surprindere că nu este nimeni altcineva decât cel de-al doilea său fiu, Tritannus. Tritannus este capturat şi trimis în închisoare, în timp ce Nereus este puternic afectat de trădarea fratelui său geamăn.

În tot acest timp, Tressa îi transmitea în direct ceremonia prin telefonul ei Laylei, care împreună cu zânele Winx se află în Gardenia. Zânele sunt martore la întreruperea contactului cu Tressa, care nu răspunde deşi Layla încearcă să o apeleze.

Între timp, Tritannus care se află în temniţă este ajutat de Trix să se elibereze, după ce absorbea ceva de poluare şi devine un mutant. Împreună cu Trix, Tritannus este condus de sentimente de ură şi furie şi sub forma lui de mutant încearcă să-şi creeze propria armată de mutanţi. Cu tridentul acesta său transformă gărzile în mutanţi. Selkiile încearcă să alerteze pe cineva despre situaţie, dar Tritannus le apare în cale şi le fură puterile, lucru care îl va permite să deschidă porţile oceanelor. Selkiile încearcă să-l oprească, dar sunt slăbite.

Nereus şi mama lui Ligea încearcă să dea de urma lui Tritannus şi să poarte o conversaţie, deşi regele Neptun nu a fost de acord. Acest lucru demonstrează natura bună voitoare a lui Nereus, însă şi partea lui naivă de a vede tot ce este mai bun în alte persoane deoarece, Tritannus îşi transformă părinţii şi fraţii săi în mutanţi. Regele Teredor, însă, îi dă Laylei sabia regelui Neptun, ceea ce o readuce la normal la Tressa şi pe fratele ei Nereus. Cei doi nu pierd timpul şi pentru a contracara ameninţarea cauzată de fratele lor, pun în alertă toate lumile Dimensiunii Magice, care decid să facă echipă pentru a-l învinge.

În bătălia finală pentru Oceanul Infinit, Tressa, graţie puterii Suflării Abisului, cheamă pe toţi Selkii Păzitori înaintea ei să-şi învingă fratele. Mutantul apoi îl răneşte pe Nereus mortal, care este însă salvat de dorinţa lui Sirenix a Laylei.

Cu toate acestea, Tritannus reuşeşte să activeze Tronul împăratului, transformându-se într-un monstru egoist care o atacă pe Icy, deoarece nu vrea să împărtăşească puterea cu ea. Icy este salvată de Darcy şi Stormy, dar cele trei vrăjitoare sunt apoi lovite de Tritannus, pierzându-se în Oceanul Infinit. Între timp, apa ameninţă să scufunda palatul regal de pe Andros. Armata de mutanţi a lui Tritannus asediază regatul de la suprafaţă. Totuşi Stella, Tressa, Roy, Flora, Musa şi Tecna reuşesc să salveze suveranii prinşi în interior.

În Oceanul Infinit, Nereus şi Bloom se confruntă cu Tritannus, distrugându-şi tridentul cu Focul Sirenix, provocând anularea tuturor vrăjilor, printre care eliberarea Laylei şi a lui Daphne. Între timp toţi mutanţii revin la normal şi nivelul apei scade. Tritannus este prins de Nereus şi în cele din urmă este exilat din Dimensiunea Magică de către regele Teredor şi regele Neptun. Însă Tritannus încă poartă resentimente de răzbunare şi intră în Oblivion jurând răzbunare.

Sezonul se termină cu o petrecere la care toată lumea din Dimensiunea Magică este invitată pe Andros.

Alte date Edit

  • Numele lui Nereus este numele unui personaj din legendele greceşti, al unui zeu al mării.