FANDOM

O capcană pe Prometia
Sezonul 8, episodul 7
Winx189
Informaţia episodului
Număr total 189
Data difuzării (Italia) 22 aprilie 2019
Data difuzării (SUA) 2019
Alte nume
Nume în italiană Trappola su Prometia
Nume în engleză Trapped on Prometia
Succesiune de episoade
precedent
Soarta stelei far
următor
În adâncurile Androsului
Lista episoadelor

O capcană pe Prometia este episodul 189 al serialului Winx Club şi episodul 7 din sezonul 8.

Rezumat Edit

Stella şi Flora se transformă în zâne Cosmix pentru a le elibera pe prietenele lor din ghearele dispozitivului mecanic care le-a prins. Între timp, în bârlogul său întunecat, Valtor îi încredinţează lui Obscurum „Obscuratorul” său, un sceptru de putere cu care va putea să-i transforme pe toţi Lumenii de pe Iridia în Staryummy-uri în slujba lui. Obscurum este de acord şi foloseşte puterea sceptrului împotriva Lumenilor, transformându-i în Staryummy-uri.

Lumilla, prietena lui Twinkly, din păcate este transformată şi ea într-un Staryummy, şi toate noile Staryummy-uri sunt absorbite de un vârtej creat de Obscurum. Între timp Orion, înţelegând că a fost păcălit de Valtor văzându-i pe Lumenii de pe Iridia transformaţi în Staryummy-uri care intră într-o gaură neagră, încearcă să le salveze pe Winx pe care el le-a prins ca să-l ajute, dar Obscurum face ca şi el să fie absorbit de gaura neagră.

Pe Prometia, într-o căutare disperată de ajutor, Flora pentru a doua oară încearcă să retrăiască plantele care se află în jurul lor, dar nu are succes. Atunci ea şi Stella decid să unească puterile soarelui şi puterile naturii într-o convergenţă magică, şi reuşesc să-i dea momentan vegetaţiei o energie vitală nouă. Plantele le eliberează pe cele patru Winx care fuseseră prinse, şi unindu-şi puterile, zânele Winx distrug dispozitivul mecanic.

Urmând exemplul Stellei şi al Florei, cele şase Winx îşi concentrează puterile Cosmix în globul de lumină creat de Stella, retrăind întreaga vegetaţie de pe Prometia. În acest fel, plantele de pe Prometia vor putea să continue să trăiască nutrindu-se de lumina Cosmix a zânelor Winx. Sau cel puţin până când cele şase zâne vor reuşi să înapoieze lumina nucleului Iridiei.

După ce s-au întors pe Iridia, zânele Winx reuşesc să-i salveze pe Orion şi Twinkly de mânia lui Obscurum înainte să fie prea târziu. În laboratorul lui, în ciuda greşelii grave pe care a comis-o când le-a trădat în prima dată, Orion le promite zânelor Winx că le va ajuta să protejeze Iridia şi toate celelalte stele din Dimensiunea Magică de marea ameninţăre pe care o reprezintă Valtor.

Zânele Winx se întorc în Alfea, şi după ce i-au explicat motivul întârzierii lor inspectoarei Griselda, zânele Winx participă la o lecţie a profesorului WizGiz, cu care zânele învaţă să-şi fuzioneze propriile vrăji între ele. Şi cu asta îi ajută pe Kiko şi Knut pe curtea din Alfea. În camere, Flora şi Stella îşi celebrează succesul şi prietenia, plantând o sămânţă magică.

Între timp, Valtor şi Obscurum plănuiesc să se împuternicească de lumina din Gorgol, o stea submarină care dintotdeauna iluminează oceanele de pe Andros, planeta Laylei.

Evenimente majore Edit

  • Orion şi zânele Winx formează o alianţă pentru a-l înfrânge pe Valtor.

Personaje Edit

Alte date Edit

Galerie Edit