FANDOM

O capcană tecnomagică
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 10
WOW23
Informaţia episodului
Număr total 23
Data difuzării (Italia) 27 iunie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Trappola tecnomagica
Nume în engleză Techmagic Trap
Succesiune de episoade
precedent
Spada eroului
următor
Răzbunarea lui Jim
Lista episoadelor

O capcană tecnomagică este al 23-lea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al zecelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Cu restul zânelor Winx scoase din luptă după ce nu au putut să reziste gazului lacrimogen, Tecna cere să ştie cine este femeia robotică şi care sunt motivele ei. Femeia apare chiar în faţa ei şi se prezintă formal ca Virus, care a venit să aducă haos incontrolabil. Între timp, în vestibul principal, Sebastian nu poate să facă ca ascensorul să funcţioneze. Când Matt întreabă dacă există vreo altă cale de intrare, Sebastian revelează că inginerii au proiectat ascensorul ca să fie singura intrare şi ieşire a camerei.

Tecna începe să fie slăbit din cauza gazului, dar chiar înainte să rămână inconştientă, simte puternice vibraţii provenite dintr-un perete din stângă. Dându-şi seama că peretele este mult mai rece în această arie generală, Tecna decide să-şi folosească tecno-magia pentru a se conecta la sistemul electronic principal pentru a opri gazul. Ea reuşeşte ce îşi propune şi restul zânelor Winx îşi recuperează rapid conştiinţa.

Când zânele Winx se pregătesc pentru un alt atac de la Virus, aceasta reapare chiar deasupra lor. Ea lansează în direcţia Stellei un atac direct. După ce a selecţionat-o, Virus se îndreaptă spre zâna soarelui şi o traversează în timp ce se transformă într-o străfulgerare de lumină albastră. Stella se retrage după acest atac şi când îşi deschide ochii din nou, aceştia clipesc de culoare verde strălucitoare. Pe măsură ce zânele Winx rămân pentru a descoperi ce se întâmplă, Virus face acelaşi lucru cu Bloom, Musa, Layla şi Flora. Astfel doar Tecna rămâne ultima în picioare. Bloom râde maniacal în timp ce ea şi celelalte patru zâne o părăsesc pe Tecna şi se alătură lui Virus, demonstrând că acum sunt sub controlul ei. Virus dispare, şi apoi reapare în spatele Tecnei pentru a vedea cum Bloom îşi realizează primul atac.

Tecna trebuie să eschiveze loviturile lui Bloom deoarece nu vrea o rănească. Însă Bloom nu arată semne să renunţe. Tecna îşi foloseşte tecno-magia pentru a-o prinde pe prietena ei într-o mare cuşcă. Apoi trebuie să eschiveze razele de lumină ale Stellei, care sfârşesc prin a-i da lui Bloom oportunitatea să scape din cuşcă. Cu toate acestea, Tecna pur şi simplu creează o cuşcă mult mai mare pentru a le prinde pe Bloom şi Stella înăuntru. După ce a eschivat atacurile Laylei şi ale Musei, Tecna încearcă să se apropie de ele şi de Flora, dar Virus apare în spatele lor râzând triumfător. Ea îşi bate joc de Tecna spunându-i că nu mai sunt prietenele ei. Când îşi recuperează calmul, Tecna îşi foloseşte magia pentru a se înconjura de un scut tecno-magic împotriva prietenelor ei, dar Musa îşi foloseşte magia pentru a stinge o lumină direct asupra Tecnei, cauzând ca scânteile să cadă asupra ei.

Înapoi în vestibul principal, Sebastian a înrăutăţit situaţia din greşeală când a activat modul de urgenţă. Între timp, Matt încearcă să se gândească la o altă idee. Viţele de vie încep să se alunece lent prin crăpăturile şi colţurile scutului Tecnei. În cele din urmă acoperă cu totul suprafaţa scutului şi îl rup în bucăţi, lăsând-o pe Tecna vulnerabilă. Virus izbucneşte într-un alt hohot de râs în timp ce se alunecă spre ea, mândrindu-se despre cum a pus stăpânire pe minţile zânelor Winx: preluând controlul asupra codurilor lor de la sursă. După ce a ascultat ultima dezvăluire, Tecna îşi închide ochii pentru a avea un aspect mai tehnologic al ambianţei ei care îi permite să o urmărească pe Virus mai clar. După ce i-a descoperit mişcările ei, zâna îşi foloseşte magia pentru a-o prinde pe Virus într-o cuşcă. Numai că Virus se eliberează cu uşurinţă cu o puternică explozie de raze. Atacul demonstrează să fie atât de puternic, încât Tecna este azvârlită de forţa impactului spre altă parte a camerei. În timp ce încearcă să se ridice din nou în picioare, Virus îşi emite râsul caracteristic înainte să-i spună Tecnei că totul s-a terminată pentru ea.

În timp ce Sebastian încearcă să recupereze controlul sistemului său, Matt îşi concentrează puterile pentru a încerca să le ajute pe Winx împotriva creaturii cu care se confruntă. Până la urmă, poate să se comunice cu Tecna prin telepatie şi îi spune „să se uite pe cufăr”. Tecna repede priveşte spre dreapta şi vede mânerul unei săbii care iese dintr-un cufăr apropiat. Mânerul începe să strălucească când şi Matt începe să simtă prezenţa acestui obiect. El îşi dă seama că face parte din el, şi încearcă să-şi centreze magia un pic mai mult pentru a se apropia de sabie ca zâna să poată să o ia. Cu puterile sale el se aproprie pentru a putea să-i încredinţează sabia tatălui său şi puterile acesteia în luptă.

Acum, cu sabia în mână, Tecna se grăbeşte spre Virus, dar niciuna dintre loviturile ei nu funcţionează. Virus pur şi simplu îşi bate joc de ea când aleargă şi spune că nu poate fi înfrântă aşa pentru că este prea predictibilă. Dar Matt vorbeşte în mod telepatic cu Tecna şi o sfătuieşte să permită ca sabia să o ghideze şi să lase deoparte logica şi să-şi urmeze instinctele. Tecna ia în serios cuvintele lui Matt şi închide ochii, văzând lumea care există în jurul ei ca o simplă grilă violetă. Tecna începe să-şi dea seama că Virus nu are putere asupra ei dacă ea nu mai foloseşte logica în mişcările ei. Ea vede o deschizătură şi aruncă sabia în aceea direcţie. Ea reuşeşte să o taie pe entitatea sa Nemesis în două. Forma acum haotică a creaturii este întreruptă de lovitură şi Virus explodează într-o străfulgerare de lumină verde şi fragmente de cod.

Cu Virus distrusă, restul zânelor Winx sunt eliberate şi nu mai sunt sub controlul mental. Ele cred că totul a fost un coşmar îngrozitor. Apoi se apropie de Tecna în timp ce Bloom îi mulţumeşte pentru că le-a eliberat de vraja pe care Virus le-a pus-o în minte şi Tecna afirmă că lupta a învăţat-o că uneori este mai avantajos să-ţi urmezi propriile instincte. Layla comentează că ea ar dori să fi văzut asta şi Tecna admite că este un pic emoţionant într-un mod ciudat. Deodată, intrarea în cameră se deblochează, Tecna se întreabă cum vor putea să-i explice lui Sebastian dezastrul pe care l-au lăsat în urmă. Bloom afirmă că ar fi mult mai bine dacă nu-i explică nimic şi cu un pocnet din degete, totul este restaurat. Ea şi zânele Winx se întorc cu ţinutele cu care au intrat.

Când Sebastian şi Matt până la urmă ajung în cameră, cei doi tineri sunt primiţi de Winx în mijlocul colecţiei lui Sebastian ca şi cum nu s-a întâmplat nimic. Văzând sabia în mâna Tecnei, Matt comentează că aceasta este incredibilă. Între timp, Sebastian începe să întrebe dacă ar putea să fie un articol valoros până la urmă, în ciuda faptului că stăpânii precedenţi ai casei au lăsat-o acolo. Matt insistă că acesta este lucrul cel mai valoros din lume pentru el pentru că i-a aparţinut tatălui său absent. Înainte ca Sebastian să poată să asculte ceva despre asta, Tecna îi dă un ghiont lui Matt. Sebastian se apropie de Bloom pentru a se scuza pentru că le-a prins în cameră, dar i se pare ciudat că nu s-a întâmplat nimic, deoarece era sigur că sistemul de siguranţă se activase cu totul. Bloom afirmând că numai a funcţionat în mod greşit şi Sebastian pur şi simplu comentează că sunt foarte norocoase, în caz contrar nu ar fi în viaţă în acest moment.

Pentru a compensa ceea ce s-a întâmplat, Sebastian decide să-i dea lui Matt sabia ca cadou. Matt îi mulţumeşte pentru gestul generos, deoarece înseamnă mult pentru el. În continuare, Sebastian decide să-i dea un tur formal lui Matt şi zânelor Winx asupra colecţiei sale secrete. Matt decide să-i dea un sfat: să nu-şi mai închidă visurile într-o cameră. Fireşte, Sebastian se arată reticent, deoarece valorează foarte mult toate piesele colecţiei. Matt este de acord că sunt de-a dreptul frumoase, dar Sebastian le menţine ascunse în profunzimile casei sale, prin urmare continuă să fie necunoscute pentru multă lume, aproape ca şi cum pur şi simplu nu ar exista. Sebastian înţelege ceea ce Matt spune. El continuă să-i spună că ar trebui să lase lumea să admire această frumuseţe. Sebastian îşi aminteşte de visul său: să-şi deschidă propriul muzeu. Sebastian îi mulţumeşte lui Matt pentru sfatul lui şi Matt îi spune că dacă va avea nevoie de ajutor, încântătoarele lui asistente vor fi acolo pentru a-i da o mână de ajutor.

Odată că sunt din nou în Winxmobil, Matt confirmă că sabia este, de fapt, obiectul pe care îl caută, deoarece puterea care o traversează este aceeaşi putere pe care a folosit-o pentru a-o ajuta pe Tecna. Convins că sabia îl va conduce spre norocul său, Matt este gata pentru a se întoarce în Lumea Viselor împreună cu zânele Winx. Cu noua sa sabie, Matt îi arată lui Jim abilităţile sale, şi chiar şi reuşeşte să-l înfrângă în bătălie. Zânele Winx pleacă pentru a-şi organiza concertul la New York, dar Venomya vine să le promită eşecul.

În Lumea Viselor, Jim îi cheamă pe toţi pentru a demonstra abilităţile lui Matt în faţa Crinului Tigru şi a benzii de zombii piraţi. În acel moment băiatul îşi dă seama că Jim ascunde ceva obscur. Grupul lui Jim se duce în castelul lui Tinker Bell pentru a se pregăti de următorul asalt. Atunci, Regina îşi cheamă umbrele şi îi atacă cu armatele ei de spectre. Aşa Crinul Tigru începe ultima mare bătălie anunţată de profeţie. Între timp la concert, apare un cutremur care cauzează panica şi persoanele aleargă spre ieşiri, dar le găsesc închise. Situaţia se complică cu mesajul Spiritului Lumii Viselor: Jim o atacă pe Regină. Zânele Winx nu ştiu ce trebuie să facă. Dacă rămân, Lumea Viselor va fi în pericol, iar dacă pleacă, oamenii care au venit la concert vor muri.

Evenimente majore Edit

  • Virusul preia controlul minţii fetelor Winx şi le obligă să lupte împotriva Tecnei.
  • Matt deblochează mai multe puteri magice pentru a-o ajuta pe Tecna în luptă.
  • Tecna ucide Virusul cu sabia Barrie.
  • Sebastian îi dă lui Matt sabia Barrie ca un semn de scuze.
  • Cu sabia Barrie aflată în posesia lor, Matt şi Winx călătoresc în Ţara de Nicăieri pentru a vesti veştile bune.
  • Jim îşi prezintă echipajul în următoarea etapă a planului lor: să captureze trei puncte cheie care îi vor permite să o înfrângă pe Tinker Bell.
  • Crinul tigru dezvăluie profeţia tuturor şi declară că este adevărat.
  • Smee este considerat a fi fostul răpitor al lui Matt şi a fost considerat un trădător, dar jocul suspect al zânelor Winx se joacă printre rândurile lor.
  • Zânele Winx se întorc la New York pentru a-şi continua turneul mondial, în timp ce Matt rămâne în urmă în Ţara de Nicăieri pentru a-l ajuta pe Jim şi pe trupele sale în luptă.
  • Concertul zânelor Winx în Central Park este întrerupt de un cutremur brusc.
  • Matt, Jim şi trupele sale sosesc în curtea reginei, dar Matt se îndoieşte de metodele lui Jim.
  • Spiritul Lumii Viselor le avertizează pe Winx ca planul lui Jim este de a ataca regina şi le cere ca toţi să se grăbească la Ţara de Nicăieri să o oprească. Din nefericire, dacă pleacă toţi, nu va mai fi nimeni care să salveze spectatorii de la stadionul care se prăbuşeşte.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Scene din secvenţa de transformare Dreamix a Tecnei, în special părţile cu ochii deschişi şi încuiaţi, se pot vedea când calculează un plan de atac. În acest caz, ochii săi se văd fără umbra de ochi care preia în forma sa Dreamix.
  • În timp ce Tecna este sprijinită de perete, umbra ei de ochi lavandă dispare şi sprânceana ei este mult mai groasă decât de obicei.
  • Într-o scenă, lipsesc codiţele Florei.
  • Într-o scenă, Bloom are o strălucire ciudată în jurul corpului său.
  • În aceeaşi scenă, aripile Florei şi ale Tecnei sunt colorate în mod greşit.
  • Într-o scenă, colierul lui Bloom este pe părul său.
  • În aceeaşi scenă, aripile lui Bloom şi ale Tecnei sunt deplasate.
  • O parte a detaliului în mânecile Florei este colorată în mod greşit.
  • Într-o scenă, una dintre gambele Laylei nu-i cu totul colorată.

Galerie Edit

În curând…