FANDOM

O floare pe zăpadă
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 7
WOW20
Informaţia episodului
Număr total 20
Data difuzării (Italia) 24 iunie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Il fiore più bello
Nume în engleză A Flower in the Snow
Succesiune de episoade
precedent
Fata în stele
următor
Crinul tigru
Lista episoadelor

O floare pe zăpadă este al douăzecilea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al şaptelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

După ce Matt Barrie a dispărut deodată într-o străfulgerare de lumină, zânele Winx repede îşi îmbracă ţinutele de spioane pentru a căuta în perimetrul din Notre Dame, la Paris. Musa şi Stella caută, dar nu găsesc nicio urmă de a lui Matt. De asemenea, Tecna, Layla şi Bloom au căutat şi nu l-au găsit, ceea ce înseamnă că Matt a dispărut cu totul din aria lor. Între timp, în Lumea Viselor, Tinker Bell se duce într-o zone liniştită a pădurii, alături de un lac, şi îşi desface părul. În timp ce-şi priveşte imaginea reflectată în apă, începe să zâmbească şi pare să fie relaxată. Deodată, Matt apare, şi o recunoaşte ca „fata din stele” de care este deosebit de îndrăgostit.

Matt îi revelează că a căutat-o în toate locurile, toată viaţa sa, şi căutând între toate stelele universului doar aşa reuşit să-i vadă faţa. Şi Tinker Bell are impresia că l-a văzut deja, chiar şi crede că îl cunoaşte. Atunci, Matt îi promite că va căuta floarea cea mai frumoasă din lume şi i-o va dărui ei, şi dispare din nou. Pentru o clipă Tinker Bell este din nou zâna bună care a fost mai devreme. Cu toate acestea, întrucât nu vrea să cedeze debilităţilor ei, continuă să o creeze pe Stoney, entitatea Nemesis a Florei, unind tot ce nu are viaţă.

Zânele Winx, pentru a putea înţelege unde Matt a dispărut, se duc în castelul lui Jim cu speranţa că le-ar putea ajuta. Cu toate acestea, folosindu-şi audiţia magică, Musa confirmă că Matt nu se află în Ţara de Nicăieri. După ce s-au întors pe Pământ, întrucât nici undele senzoriale ale Musei, nici tehnologia Tecnei pot ajuta, Flora decide să folosească natura ca să-l găsească pe Matt. Călătorind prin rădăcinile Pământului mulţumită ajutorului plantelor şi al arborilor, Flora reuşeşte să-l găsească pe băiat într-o zonă de munţi înzăpeziţi.

În zăpadă, Stoney îl găseşte pe cei doi şi, cu puterea ei, petrifică toate fiinţele vegetale, debilitând puterea zânei şi omorând orice lucru în jurul ei. Flora încearcă să-şi folosească în van puterile împotriva entităţii ei Nemesis dar nu-i nimic de făcut. Până şi Matt este împietrit de creatură. Atunci Stoney îşi foloseşte puterea ca să facă munţii să se cutremure şi să o înfrângă pe Floră definitiv, îngropând-o sub piatră. Cu toate acestea, Flora reuşeşte să se salveze folosindu-şi forţa vitală pentru a se trezi. Ea reuşeşte să anuleze vraja pe care Stoney a lansat-o asupra lui Matt pentru a-l petrifica. Flora roagă natura să-i vină în ajutor şi folosind puterea vieţii, fata reuşeşte să-şi înfrângă entitatea Nemesis. Atunci Matt decide să le ajute pe Winx să salveze Lumea Viselor.

Flora şi Matt se întâlnesc cu zânele Winx la Paris, unde sunt pe cale să înceapă un alt concert în turneul lor internaţional. Pe scenă sunt prezente şi Annabelle şi Louise, care au venit în capitala Franţei cu această ocazie. Layla şi Tecna s-au asigurat ca toate cablurile şi tehnologiile funcţionează în cel mai bun mod, ca Venomya să nu reuşească să saboteze concertul încă o dată. Văzând că toată lumea aplaudă şi se distrează, Venomya îşi pierde cu totul răbdarea şi pleacă de la concert supărată.

În timp ce fetele sunt în pauză, în culise este aprins un foc. Layla reuşeşte să-l ţină sub control folosind apa unei fântâni apropiate, dar când face asta, toate aparatele electronice se strică. Venomya, care a înregistrat totul, pune cea mai rea recenzie pe blogul ei. Atunci zânele Winx spun că dacă sabotorul este un aliat al Reginei, va încerca să cauzeze daune din nou. Zânele stabilesc că cel puţin până nu vor reuşi să-şi aranjeze problemele în Lumea Viselor, zânele Winx trebuie să-şi anuleze restul concertelor.

Evenimente majore Edit

  • Zânele Winx decid să-l caute imediat pe Matt după dispariţia sa misterioasă, dar nu-l pot găsi.
  • Matt se află în Lumea Viselor şi o întâlneşte pe Tinker Bell, recunoscând-o ca fiind „fata din stele”.
  • Matt promite să se întoarcă în Lumea Viselor cu o floare egală cu frumuseţea lui Tinker Bell pentru a-i arăta cât de mult o iubeşte. Odată ce dispare din nou, Tinker Bell este complet îndrăgostită de el.
  • Răzbunând-o pe Flora pentru ultima lor întâlnire, Tinker Bell îi creează duşmanul, Stoney.
  • Portalul lui Matt îl duce în Elveţia, unde găseşte floarea pe care doreşte să i-o dea fetei de vis, dar este întâmpinat de fostul său răpitor.
  • Zânele Winx călătoresc în Ţara de Nicăieri pentru a-l întreba pe Jim dacă l-a văzut pe Matt, dar Musa nu-l poate simţi, aşa că se întorc la Paris pentru a delibera.
  • Folosindu-şi puterile ei, Flora caută ajutor de la toate plantele Pământului să-l caute pe Matt şi să călătorească prin sistemul lor de rădăcini ca să-l găsească.
  • Flora soseşte în Elveţia exact la timp pentru a-l salva pe Matt de fostul său răpitor.
  • Stoney îi interceptează pe Flora şi Matt şi transformă toată natura înconjurătoare în piatră, dăunând efectiv flori din interior.
  • Flora depăşeşte magia de rocă a lui Stoney mulţumită puterilor sale Onyrix şi o învinge, transformându-şi puterile împotriva ei şi frânând-o.
  • Matt se alătură forţelor cu Clubul Winx.
  • Concertul Clubului Winx din Paris este distrus datorită unui incendiu, iar sistemul său electric este scurtcircuitat; Venomya a înregistrat toate evenimentele şi intenţionează să le folosească într-o revizuire urâtă împotriva lor.
  • Mândria şi regretul Laylei o fac pe ea să fie următoarea ţintă a lui Tinker Bell pentru următoarea ei creaţie planificată.

Personaje Edit

Alte date Edit

Galerie Edit

În curând…