FANDOM

O nouă misiune
Sezonul 8, episodul 15
Winx197
Informaţia episodului
Număr total 197
Data difuzării (Italia) 30 iulie 2019
Data difuzării (SUA) 2019
Alte nume
Nume în italiană Una nuova missione
Nume în engleză Mission for the Prime Stars
Succesiune de episoade
precedent
Steaua dorinţelor
următor
Sărbătoarea Sparxului
Lista episoadelor

O nouă misiune este episodul 197 al serialului Winx Club şi episodul 15 din sezonul 8.

Rezumat Edit

Episodul începe în dimensiunea Cufărului Stelelor, unde zânelor Winx se află faţă la faţă împotriva vrăjitoarelor Trix, cele mai rele inamice ale lor pe care, după cum credeau, le-au înfrânt pentru ultima dată prinzându-le într-un limb spaţio-temporal în afara realităţii. Zânele Winx şi vrăjitoarele Trix încearcă să ia cu orice preţ Busola Astrală care se află în interiorul Cufărului Stelelor, dar fără să vrea cauzează ca acest obiect să se bage în aparatura unei cutii muzicale.

În interiorul aparaturii ciudatei dimensiuni a cufărului, zânele Winx şi vrăjitoarele Trix trebuie să se lupte pentru a reuşi să prindă Busola Astrală înainte ca celelalte să o prindă, dar această busolă este propulsată de mecanismele cutiei muzicale dintr-un loc în altul, evitând ca atât zânele Winx cât şi vrăjitoarele Trix să reuşească să o prindă. Busola se mişcă între alei insidioase, camere pline de capcane şi tobogane cu viteză mare.

La sfârşit, zânele Winx, vrăjitoarele Trix şi busola încheie pe o platformă plină de găuri care se balansează, ameninţând-o pe busolă să se bage într-o gaură. Dar busola continuă să se mişte, bătându-şi joc de amândouă echipe. După ce s-au întors în punctul de început, Bloom îşi dă seama că nu trebuie să folosească forţa, busola numai va permite să fie prinsă de cel care „va ştie să asculte”.

Musa aude o muzică care este melodia cutiei muzicale, şi descoperă că cutia muzicală cântă o melodie dezacordată. După ce a corectat nota care strica cutia muzicală folosindu-şi magia, busola se teleportează în timp ce vrăjitoarele Trix încercau să o prindă, apare pe mâinile statuii cufărului şi o voce spune că zânele Winx au demonstrat curaj şi determinare, prin urmare busola este pentru ele. Zânele Winx se întorc în castelul Doranei cu busola.

Regina le spune celor şase zâne că trebuie să recupereze cele şapte Stele Primare care compun cufărul, mulţumită cărora zânele Winx vor putea să restaureze Steaua Dorinţelor la normal şi să exprime în acest fel Dorinţa Definitivă. Regele Argen înţelege că singurul care a putut să le elibereze pe Trix de la izolarea lor în limbul spaţio-temporal trebuie să fi fost Valtor.

În tăria lui întunecată, Valtor le ordonă vrăjitoarelor Trix să-i aducă cele şapte Stele Primare, şi spune că ar putea să decidă că doar una dintre ele va primi premiul, punându-le pe cele trei surori în competiţie între ele. Cea care va fi cea primă care îi va aduce Steaua Dorinţelor, va reuşi libertatea şi puterile obscure mari.

În Alfea, zânele Winx şi alte eleve îl aşteaptă pe profesorul WizGiz pentru a începe lecţia, dar el nu este acolo. Zânele Winx şi celelalte eleve cred că WizGiz s-a transformat în ceva, şi răscolesc totul. Layla şi Flora decid să creeze putoare de broccoli ca WizGiz să apară, dar toate celelalte eleve pleacă. Atunci WizGiz vine să spună că Faragonda l-a zăbovit şi de aceea ajunge târziu, dar la sfârşit şi el fuge după ce a mirosit putoarea de broccoli.

La Fântâna Roşie, Bloom a venit să organizeze o surpriză specială pentru Sky pentru că nu l-a văzut nici nu a auzit nimic de la el de câteva zile în urmă. Helia şi Timmy vin să o informeze că băiatul se află în prezent într-o misiune secretă despre care nu pot să dezvăluie nimic. După ce a auzit ştirea, Bloom pleacă plângând.

Evenimente importante Edit

  • Zânele Winx obţin Busola Astrală.
  • Valtor a plănuit că doar una dintre vrăjitoarele Trix va reuşi libertatea şi marele puteri.
  • Zânele Winx încep o nouă misiune: să găsească cele şapte Stele Primare înainte ca vrăjitoare Trix şi Valtor să le găsească.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Se dezvăluie că WizGiz nu suportă putoarea de broccoli.
  • Continuă problemele în relaţia între Sky şi Bloom, fiindcă Sky a plecat cu Diaspro într-o misiune şi Bloom rămâne tristă.

Galerie Edit