FANDOM

Răzbunarea lui Jim
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 11
WOW24
Informaţia episodului
Număr total 24
Data difuzării (Italia) 28 iunie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană La vendetta di Jim
Nume în engleză Jim’s Revenge
Succesiune de episoade
precedent
O capcană tecnomagică
următor
Vechi prieteni şi noi duşmani
Lista episoadelor

Răzbunarea lui Jim este al 24-lea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al unsprezecelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

În Lumea Viselor începe o bătălie. Matt Barrie, Jim, Crinul tigru, Omul Crocodil, Omul Aligator şi banda de zombii piraţi se luptă împotriva spectrelor lui Tinker Bell în afara bârlogului ei. Dar Matt nu ştie ce trebuie să facă, prin urmare Jim decide să preia comanda bătăliei şi îi dirijează pe ceilalţi. Între timp, în timpul concertului, zânele Winx decid să salveze mai întâi oamenii prinşi înainte să meargă în Lumea Viselor.

Stella decide să creeze clone ale ei însăşi şi ale zânelor Winx pentru a ţine publicul distras în timp ce încearcă să soluţioneze problemelor cu prăbuşirea unei părţi a stadionului, unde concertul are loc. Între timp, în Lumea Viselor, armata aliaţilor se luptă împotriva Reginei şi continuă să distrugă umbrele, când Matt observă că poate să distrugă umbrele cu uşurinţă mulţumită sabiei sale. Tinker Bell şi şamanul văd că ceva sau cineva le distruge toate umbrele lor.

Zânele Winx încearcă să-i salveze pe oameni şi să-i facă să nu-şi dea seama că au creat clone. Flora iese din clădire pentru a opri prăbuşirea acesteia, şi Tecna încearcă să deschidă uşile. Bloom opreşte o grindă care cădea şi reuşeşte să o sudeze folosindu-şi magia. Cu toate acestea, în timp ce zânele Winx sunt în afara stadionului sunt gata pentru a răspunde apelul de urgenţă al Spiritului Lumii Viselor. Chiar atunci Venomya urcă pe scenă.

În timp ce membrii armatei sunt învinşi de umbre, Matt reuşeşte să le distrugă în mod eficient pe toate umbrele folosindu-şi sabia, şi reuşeşte să salveze ceilalţi membri ai armatei. În bârlogul lor, Tinker Bell şi şamanul suspectează că eroul legendar anunţat de profeţie până la urmă a ajuns pe insulă. Astfel Tinker Bell le ordonă tuturor forţelor ei întunecate să-l distrugă.

În timp ce armata de aliaţi se confruntă cu spectrul cel mai puternic pe care Tinker Bell l-a trimis, pe Pământ, Venomya încearcă să vorbească cu clonele, pentru a le discredita pe fete în faţa ochilor tuturor celor prezenţi. Dar zânele îşi Winx folosesc magia ca să dea voce clonelor şi ca să evite să fie descoperite. Tecna reuşeşte să deschidă uşile pentru ca cine va dori să plece, va putea să plece. Însă ceilalţi decid să rămână pentru a asculta performanţa zânelor Winx. Vemonya pleacă, înfrântă.

Între timp, în Lumea Viselor, marele monstru demonstrează să fie mult mai puternic, şi îi înfrânge cu uşurinţă pe toţi membrii armatei. Dar Matt reuşeşte să-l distrugă în mod eficient pe marele spectru, confirmând că el este eroul legendar anunţat de profeţie. Tinker Bell decide să se confrunte direct cu eroul în persoană. Atunci ea şi Matt se întâlnesc din nou, faţă la faţă. Regina începe să invoce forţele din abis şi creaturile din întuneric, dar în acelaşi moment în care se uită în ochii lui Matt, este surprinsă.

Cei doi se recunosc reciproc. În acelaşi moment Matt nu vrea să mai se lupte împotriva ei, pentru că nu poate să renunţe la visul său. Tinker Bell renunţă la titlul său de Regină a Lumii Viselor şi admiţându-şi toate greşelile şi recunoscându-şi actele, renunţă la puterile ei magice. A devenit o zână întunecată şi răutăcioasă pentru că era orbită de gelozie, după ce credea că Peter Pan ar putea să fie mai fericit decât ar fi ea. Cu toate acestea, Jim nu este de acord cu asta. El neagă şi nu vrea să o ierte pe Tinker Bell.

Jim doreşte răzbunarea, prin urmare îl declară pe Matt un trădător. Apoi el se proclamă el însuşi ca noul rege al Lumii Viselor. Bloom cere să-i dea lui Tinker Bell o a doua şansă, dar Jim spune că ea nu dădea nimănui această posibilitate. Tinker Bell îi cere iertare cu lacrimi, dar Jim este inflexibil. Tot el îi spune ei că Matt este fiul lui Peter Pan. Tinker Bell este extrem de surprinsă de această ştire, dar nu-şi schimbă decizia de predare. Zânele Winx iau apărarea lui Tinker Bell, prin urmare Jim declară că ele sunt trădătoare şi le spune tuturor că trebuie să o condamne pe Tinker Bell.

Evenimente majore Edit

  • Matt, Jim, Crinul tigru, Omul Crocodil, Omul Aligator şi piraţii luptă împotriva umbrelor lui Tinker Bell în afara bârlogului ei.
  • Stella creează clone ale tuturor zânelor Winx pentru a ţine publicul distras în timp ce încearcă să rezolve misterul stadionului care se prăbuşeşte.
  • Pe măsură ce Winx rezolvă problema stadionului, Venomya se îndreaptă spre scenă.
  • Tinker Bell şi şamanul suspectează că eroul legendei s-a întors, astfel încât Tinker Bell îşi cheamă toate forţele întunecate să-l distrugă.
  • Zânele Winx au oprit cu succes sabotajul Venomyei şi se grăbesc să se întoarcă în Ţara de Nicăieri pentru a răspunde chemării Spiritului Lumii Viselor.
  • Matt distruge cel mai puternic monstru al lui Tinker Bell, îndeplinind profeţia.
  • Tinker Bell şi Matt se întâlnesc din nou faţă în faţă.
  • Tinker Bell renunţă la statutul de regină a Lumii Viselor.
  • Jim refuză să o ierte pe Tinker Bell şi se declară noul rege al Lumii Viselor.
  • Zânele Winx şi Matt se aliază cu Tinker Bell, pentru că doresc să-i dea o a doua şansă, aşa că Jim le expulzează pe Winx din Lumea Viselor ca trădătoare.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • În acest episod apare pentru ultimă oară transformarea Onyrix şi cântecul său.

Galerie Edit

În curând…