FANDOM

Sărbătoarea Sparxului
Sezonul 8, episodul 16
Winx198
Informaţia episodului
Număr total 198
Data difuzării (Italia) 31 iulie 2019
Data difuzării (SUA) 2019
Alte nume
Nume în italiană La festa dello Sparx
Nume în engleză The Sparx Festival
Succesiune de episoade
precedent
O nouă misiune
următor
Rochia reginei
Lista episoadelor

Sărbătoarea Sparxului este episodul 198 al serialului Winx Club şi episodul 16 din sezonul 8.

Rezumat Edit

Episodul începe cu Bloom care este foarte îngrijorată cu Sky, fiindcă băiatul nu ripostează mesajele ei pe telefonul mobil şi nu ştie absolut nimic despre unde se află iubitul său în acest moment, şi datorită răului ei umor, fata ruinează micul spectacol care fusese pregătit în camera celorlalte Winx.

Între timp, în Alfea se va celebra sărbătoarea Sparxului, la care vor participa toate elevele şcolii, directoarea Griffin şi vrăjitoarele de la Turnul norilor. La sărbătoare chiar şi vrăjitoarele Trix reuşesc să se introducă, deghizate mulţumită unei vrăji create de Darcy pentru a arăta ca simple eleve noi. Înainte să intervină în planurile zânelor Winx, totuşi, cele trei vrăjitoare sunt cu totul determinate să ruineze exhibiţia magică a elevelor de la Alfea.

Directoarea Faragonda şi directoarea Griffin le explică elevelor lor că fiecare element în univers îşi are propriul element opus, de exemplu lumina şi umbra sau zânele şi vrăjitoarele. Dar toate aceste lucruri sunt unite de un singur lucru: Sparxul, energia magică care a creat întregul univers. Pentru această ocazie, elevele se vor alătura în grupuri şi se vor etala în faţa tuturor, făcând parte din sărbătoare.

Zânele Winx decid să organizeze un concert când, în faţa ochilor lor, apare Cufărul Stelelor. Prima Stea Primară se află tocmai în Alfea, într-o cameră ocultă, ascunsă în adâncurile puţului în care zânele Winx se află faţă la faţă cu un portal, imposibil de depăşit fără puteri magice. Urmând ideea lui Bloom, zânele Winx vor folosi atunci o magie luminoasă şi puternică, transformându-se în zâne Cosmix.

Într-o misiune ocultă, în căutarea Medalionului Pierdut de pe Eraklyon, Diaspro încearcă să facă tot ce pot pentru a atrage atenţia lui Sky, chiar şi făcându-l pe băiat să nu riposteze mesajele lui Bloom, creând răvăşeală între amândoi. După ce au urcat pe un munte, Sky şi Diaspro ajung într-o clădire care pare o construcţie antică, în care intră pentru a investiga.

Ascultând conversaţia zânelor Winx, vrăjitoarele Trix le urmează pe cele şase zâne prin puţ şi dincolo de portal, îşi recapătă adevăratele forme. Tecna şi Flora descoperă şase misterioase încuietori şi şase chei ascunse între vegetaţie; doar colaborând, urmând ideea Stellei de a insera fiecare cheie în încuietoarea care are culoarea corectă, zânele Winx reuşesc să aibă acces în acest fel la următoarea cameră. Dar vrăjitoarele Trix, înfruntând probe diferite, nu vor să lucreze în echipă, complicându-şi lucrurile.

Layla reuşeşte să găsească Steaua Primară, dar sfera care o conţine începe să se înmulţească în tot mai multe copii, începând să umple camera. După ce au găsit prima stea, fetele o inserează în cufăr, în timp ce vrăjitoarele Trix rămân prinse între mulţimile de copii care acum inundă toată camera.

Zânele Winx se întorc la Alfea, şi fac concertul pe care îl organizaseră. Între timp pe Eraklyon, în interiorul clădirii pe care au găsit-o, Sky o întreabă pe Diaspro ce îi indică harta ei, dar atunci se descoperă că toată misiunea a fost doar o minciună, deoarece harta este doar un desen cu Sky şi Diaspro într-o inimă.

Evenimente importante Edit

  • Zânele Winx obţin prima Stea Primară.
  • Se dezvăluie că misiunea lui Sky cu Diaspro este falsă, inventată de fată pentru a fi mai mult timp cu prinţul.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Antagoniştii centrali ai acestui episod sunt vrăjitoarele Trix: Valtor este în mod misterios absent în timpul episodului.
  • În acest episod se întoarce directoarea Griffin la serie după sfârşitul sezonului 6.

Galerie Edit