FANDOM

Steaua dorinţelor
Sezonul 8, episodul 14
Winx196
Informaţia episodului
Număr total 196
Data difuzării (Italia) 29 iulie 2019
Data difuzării (SUA) 2019
Alte nume
Nume în italiană La stella dei desideri
Nume în engleză The Wishing Star
Succesiune de episoade
precedent
Umbra lui Valtor
următor
O nouă misiune
Lista episoadelor

Steaua dorinţelor este episodul 196 al serialului Winx Club şi episodul 14 din sezonul 8.

Rezumat Edit

Clubul Winx face un nou concert în Alfea, la care participă o parte a elevelor şi corpul de profesori al şcolii. Bloom este un pic nervoasă şi dubioasă la începutul spectacolului, fiindcă, observând între public, nu reuşeşte să-l localizeze pe iubitul său, Sky. Atunci Brandon şi Riven o informează că băiatul a fost convocat de tatăl lui, regele Erendor, să se întoarcă pe planeta lui, Eraklyon pentru a îndeplini cu sarcinile lui de prinţ ereditar.

În palatul real de pe Eraklyon, Sky are o discuţie cu tatăl său, afirmând că vrea să continue să fie un Specialist de la Fântâna Roşie, în ciuda opoziţiilor regelui, şi Sky îi spune că trebuie să se gândească la binele tuturor, nu doar la binele locuitorilor propriului lor regat. Ascunsă în spatele unei coloane ascultând discuţia este Diaspro, deoarece ea este hotărâtă să profite de situaţie în cel mai bun mod pentru a recupera inima prinţului.

În camera lor, zânele Winx şi Kiko încearcă să o consoleze pe Bloom cu problemele ei în relaţia cu Sky. Amândoi nu au timp să se întâlnească şi să fie împreună, şi în ultimul timp vorbesc puţin. Flora opinează că băieţii sunt de obicei reticenţi în încredere, în timp ce Musa îi povesteşte că din păcate, când ea şi Riven au încetat să-şi vorbească, relaţia lor s-a terminat. Tecna, totuşi, îi explică că nu-i un lucru atât de insolit pentru ea că Timmy nu-o sună sau nu-i trimite mesaje pentru că este foarte ocupat lucrând în proiectele lui, dar nu şi înseamnă că el nu se gândeşte la ea. Layla îi sfătuieşte atunci să dorească să-l revadă când va trece o stea căzătoare.

După ce s-a dus în grădină să privească cerul, Bloom îşi exprimă dorinţa de a-l revedea pe Sky şi într-o clipă, băiatul apare. Cu toate acestea, acesta este un pic nervos şi încearcă să-i ascundă iubitei sale că primeşte zeci şi zeci de mesaje de la Diaspro, în ciuda faptului că Bloom începe să suspecteze. După ce s-a întors pe nava lui, Sky ia legătura cu Diaspro, descoperind de la fată că tatăl lui le-a însărcinat să recupereze Medalionul Pierdut de pe Eraklyon, unul dintre obiectele magice cei mai puternice din regatul lor, şi partea cea mai rea este că amândoi vor trebui să-l caute împreună. După ce a urcat pe navă, Brandon se întreabă dacă cel mai bun prieten al lui niciodată nu va reuşi să scape de o pacoste care încă nu a renunţat să vrea să cucerească inima lui Sky.

Icy pretinde să ştie de ce Valtor a eliberat-o pe ea şi pe surorile ei din limbul spaţio-temporal, şi vrăjitorul îi dezvăluie că el are nevoie de ajutorul lor pentru a reuşi să prindă Steaua Dorinţelor, marea stea cometă care poate să realizeze dorinţa cea mai mare oricui reuşeşte să se împuternicească de ea. Dimensiunea Luminii este căminul său, dar odată la o mie de ani aceasta o lasă pentru a traversa tot Universul Magic şi Icy ştie perfect că puterile stelei nu au limite fiindcă sunt formate de Sparx, scânteia magică care a creat întregul univers, împreună cu stelele, magia zânelor şi cea a vrăjitoarelor, motivul pentru care vrăjitoarele Trix sunt singurele care pot să i-o ducă.

Valtor povesteşte că când a încercat să captureze steaua folosindu-se de puterile lui întunecate, aceasta l-a refuzat. Atunci, Icy îl întreabă de ce ele trebuie să-l ajute şi chiar în acea clipă, şi Valtor le dezvăluie că le-a blestemat cu propria lui marcă: dacă nu-l ajută, el le va trimite într-o clipă din nou în limbul spaţio-temporal în care zânele Winx le-au prins, negându-le libertatea. Atunci vrăjitoarele Trix acceptă schimbarea, steaua în schimbul libertăţii şi al marilor puteri.

În acea precisă clipă, Steaua Dorinţelor traversează cerul deasupra capetelor lor şi Valtor le porunceşte într-o clipă vrăjitoarelor Trix să o urmărească. Darcy şi Stormy reuşesc să o distragă pe creatura de lumină permiţându-i lui Icy să o prindă în cuşca ei de gheaţă. Fără mai opţiuni de fugă, steaua este nevoită să se descompună în şapte Stele Primare care se dispersează prin Dimensiunea Magică şi într-un Cufăr al Stelelor care serveşte pentru a conţine totul. Cufărul ajunge de bunăvoie pe Lumenia şi după ce l-a găsit, Twinkly i-l duce într-o clipă reginei Dorona. Recunoscând obiectul magic, Dorona îi ordonă lui Twinkly să le convoace grabnic pe Winx.

După ce au ajuns în castelul Doranei, zânele Winx îl cunosc pe Argen, fratele pierdut al Doranei, care se întâmplă să fie Obscurum, fostul aliat al lui Valtor care acum s-a întors pe partea celor buni. Dorona le înmânează zânelor Winx Cufărul Stelelor, şi în interiorul său se află păzită esenţa Stelei Dorinţelor. Când cele şapte Stele Primare vor fi din nou în cufăr, Steaua Dorinţelor va putea să trăiască din nou. Dar pentru a găsi stelele, zânele Winx vor trebui să găsească Busola Astrală păzită în interiorul cufărului. Atunci Bloom sugerează să recurge la miniaturizaţie, transformându-se în zâne Enchantix. Dar în interiorul cufărului, cele şase zâne descoperă că trebuie să se lupte împotriva vrăjitoarelor Trix.

Evenimente importante Edit

  • În acest episod se întoarce transformarea Enchantix în serie, reproiectată pentru cel de-al optulea sezon.

Personaje Edit

Alte date Edit

Galerie Edit