FANDOM

Vechi prieteni şi noi duşmani
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 12
WOW25
Informaţia episodului
Număr total 25
Data difuzării (Italia) 29 iunie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Vecchi amici e
nuovi nemici
Nume în engleză Old Friends and
New Enemies
Succesiune de episoade
precedent
Răzbunarea lui Jim
următor
Întoarcerea lui Tinker Bell
Lista episoadelor

Vechi prieteni şi noi duşmani este al 25-lea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al doisprezecelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Episodul începe ca o continuare a episodului precedent, când Tinker Bell s-a predat după ce l-a văzut pe Matt pentru că este îndrăgostită de el. Jim a devenit noul rege al Lumii Viselor. Folosindu-se de puterea soneriei pe care a furat-o de la Tinker Bell, Jim deschide un portal care le aspiră pe Winx, alungându-le din Lumea Viselor şi trimiţându-le din nou pe Pământ.

După ce Jim a decis să le alunge pe Winx, folosind aceeaşi sonerie, care seamănă cu un colier, o leagă pe Tinker Bell şi o întemniţează. Matt nu poate să creadă că femeia de care este îndrăgostit a distrus Lumea Viselor cu întunericul pe care îl avea în interiorul ei. Din acest motiv momentan el decide să rămâne de partea lui Jim.

Şamanul dă buzna în scenă pentru a încerca să-şi salveze Regina, dar Crinul tigru reuşeşte să-l oprească. Bărbatul încearcă să o facă să se gândească, şi să o facă să înţeleagă că piratul care s-a autoproclamat rege al Lumii Viselor într-adevăr nu-i foarte diferit de Regina cu care a luptat atâta timp. De asemenea, îi spune că el se gândeşte numai la el însuşi, şi este incapabil să arate clemenţă.

Pe Pământ, Winx îşi fac mustrări de conştiinţă pentru că l-au ajutat pe Jim cu planul lui, deoarece singurul lui obiectiv a fost să preia tronul. După câteva clipe, cele şase zâne sunt găsite de piraţii vaporului lui Jim, care şi ei au ajuns pe Pământ pentru a se asigura că zânele Winx nu se vor mai întoarce în Lumea Viselor în conformitate cu ceea ce noul lor rege a stabilit. În Lumea Viselor, Matt fuge spre pădure, pentru că este confuz despre poziţia lui în acest conflict.

În Lumea Viselor, Jim o duce pe Tinker Bell la Laguna Sirenelor, unde cele trei sirene care locuiesc pe acolo decid să o întemniţeze într-o temniţă de coral, fără să poată să se mişte. Când mareea va creşte, ea va muri înecată. Jim vrea să o omoare pe Tinker Bell. Între timp, Matt reflectă la faptele lui Tinker Bell, dar încă nu ştie dacă ar trebui să o ierte sau nu.

Cu puterile lui de persuasiune, sirenele o conving pe Tinker Bell să se lase purtat de val, dar Matt, care a decis să treacă de partea lui Tinker Bell, ajunge chiar la timp pentru a-o ajuta. Cu toate acestea, cele trei sirene reuşesc să-l seducă pe Matt cu puterea vocii lor şi să-l ducă în adâncurile Lagunei cu ele, ca să se înece la fel ca Tinker Bell.

Se pare că Matt a fost vrăjit de sirene, dar se prefăcea şi reuşeşte să le înfrângă pe sirene cu puterea sabiei sale. Apoi o elibereze pe Tinker Bell. Cei doi se reunesc, cu obiectivul de a demonstra tuturor că adevăratul duşman al Lumii Viselor este exact Jim.

Pe Pământ, Musa şi Layla îl înfrâng şi imobilizează pe Omul Aligator. Bloom şi Flora îi capturează pe zombii piraţi şi îi fac să înţeleagă că Jim este adevăratul trădător, nu Tinker Bell. Şamanul şi Crinul Tigru se alătură cauzei zânelor pe Pământ şi le ajută pe Stella şi Tecna să se confrunta cu Omul Crocodil. Matt şi Jim se luptă în mijlocul Lagunei. Matt îşi pierde sabia, şi Jim îl aruncă pe Matt în apă. Matt încearcă să înoate către suprafaţă din nou, dar este târât în adâncurile mării de către sirene.

Evenimente majore Edit

  • Jim le alungă pe Winx din Lumea Viselor, iar Matt alege să se confrunte cu Tinker Bell, incapabil să-i creadă cuvintele.
  • Matt fuge în pădurile Ţării de Nicăieri şi şamanul este capturat.
  • Şamanul încearcă să o convingă pe Crinul tigru de adevăratele intenţii ale lui Jim.
  • Omul Crocodil, Omul Aligator şi piraţii sunt trimişi pe Pământ pentru a susţine exilarea zânelor Winx.
  • Jim o duce pe Tinker Bell la Laguna Sirenelor, iar sirenele o blochează în închisoarea Coralului pentru crimele ei.
  • Matt se infiltrează în Laguna Sirenelor pentru a-o salva pe Tinker Bell înainte ca marea să o omoare.
  • Matt distruge închisoarea Coralului şi o eliberează pe Tinker Bell. Dar Jim se întoarce la Lagună pentru a-şi termina treaba.
  • Musa şi Layla înfrâng Omul Aligator în timp ce Bloom şi Flora îi înving pe piraţi şi aceştia deduc că Jim este adevăratul trădător.
  • Şamanul şi Crinul tigru ajung pe Pământ şi le ajută pe Stella şi pe Tecna să lupte împotriva Omului Crocodil.
  • Matt şi Jim se luptă în mijlocul Lagunei unde Matt îşi pierde Sabia Barrie şi este tras în adâncuri de sirene.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Când Omul Crocodil le atacă pe Stella şi Tecna în sistemul de canalizare. Stella îl aruncă din nou în sistemul de canalizare, dar murdăria pe care o avea pe haine dispare în următoarea scenă.

Galerie Edit

În curând…