FANDOM

Лорд Даркар

Лорд Даркар.

Лорд Даркар је главни негативац 2. сезоне, тада му се придружују Трикс као слуге. Он је Триксицама подарио Глумикс. Послије схваћа да му је потребна и Змајева Ватра па заробљава Блум и претвара је у своју слугу. У томе га је спречила Блумина и Скајјева љубав.

Историја Уреди

Лорд Даркар жели да нађе сва четири дела „Кодекса“ и откључа пролаз у Риликс, где се наводно налази највећа моћ. Три од четири дела „Кодекса“ се налазе у магичним школама у Меџиксу: школи за мајсторе магије „Црвена фонтана“, школи за вештице „Мрачни торањ“ и школи за виле „Алфија“, а четврти део се налази у Пикси селу. Како би дошао до Пикси села, Лорд Даркар је заробио Пиксије, мале виле, а Лејла покушава да их спасе и замало губи живот, али је спашавају Винкс виле. Трикс су заробљене у „Утврђењу светла“ где би требало да покушају да буду добре, али их Лорд Даркар спашава одатле, и онда му оне служе, па имају мању улогу него у првој сезони. Оне су му биле потребне да набаве „Кодекс“, али му је онда требала и Блумина моћ змајевог пламена како би отворио Риликс, па је у Алфију послао свог слугу новог „професора“ Авалона.

Лорд Даркар претвара Блум у „Мрачну Блум“, али њени пријатељи Стела, Лејла, Флора, Мјуза, Техна, Скај, Брендон, Ривен, Тими и Хелија, као и професори из магичних школа Фарагонда, Грифин и Кодаторта, покушавају да спасе Блум. На крају, Скај „Мрачној Блум“ признаје своја права осећања и она се поново враћа у нормалу, и Винкс виле заједно уништавају Лорд Даркара.