FANDOM

Алфея

Алфея.

Алфея — найпопулярніша школа для фей в чарівному світі Магікс. У цій школі викладачі магії вчать фей використання їх чарівництва. Вважається, що в Алфеї п'ятирічний курс навчання, проте в четвертому сезоні Фарагонда, кажучи з Роксі, згадала про 3-х роках. Учні школи в ній і живуть. Поряд з Хмарної Баштою і Червоним Фонтаном є однією з спеціалізованих шкіл, розташованих у вимірі Магікс.

В Алфеї вчаться всі діти королів, знаменитих фей і магів. В Алфеї є час для занять і різних випробувань.

Одночасно в Алфеї вчаться 380 дівчат.

Персонал Редагувати

  • Фарагонда — Директорка Алфеї.
  • Грізельда — Заступник директора з навчально-виховної роботи (завуч). Відповідає за дисципліну і алхімію. Спеціальність — «Магічне бойове мистецтво».
  • Палладіум — Ельф, викладач природного магії (у другому сезоні — цілеспрямованих заклинань).
  • Візгіс — Ексцентричний гном. Він викладає Метаморфосімбіоз, тобто науку про те, як перетворювати одну річ в іншу (в тому числі і себе в інших істот). Також брав участь у захисті Алфеї від Трікс. Вперше з'являється у другій серії першого сезону «Ласкаво просимо в Магікс». Працював у школі ще при директрисі Мавіллі.
  • Авалон — Викладає Магіфілософію, з'єднання чарівництва і філософії, феям Алфеї. Він також паладин. Вперше з'являється у п'ятій серії другого сезону «Чарівні пута». Виявляється темним клоном справжнього Авалона, який з'являється у двадцять третій серії другого сезону «Час правди».
  • Дю Фор — Викладач хороших манер та етикету. Найімовірніше, має силу дощу або поезії. Наймолодша і наймодніша з усіх вчительок. Дю Фор захоплюється музикою і віршами, навіть трохи співає і дуже любить рими. Судячи з усього, улюбленою ученицею Дю Фор є Стелла, так як вони обидві небайдужі до моди. З викладеного вище подій серіалу, Дю Фор досить соромлива і часом полохлива, але відрізняється добродушним характером.
  • Офелія — Шкільна медсестра в Алфеї, працює в лазареті школи. В її обов'язки входить контроль за здоров'ям учениць і при необхідності лікування (звичайне або магічне). Офелія не тільки лікар, а й справжній любитель ботаніки. Флора завжди звертається до неї за цінними порадами, що стосуються вирощування квітів.
  • Барбатея — Бібліотекар Алфеї. Завжди дуже строга і точна. Заради книг готова майже на все, однак має алергію на пил. Барбатея настільки культурна, що здається, ніби культура вбудована в її ДНК. Ненавидить пил до тремтіння, що показано в коміксі «Король Ніхто»: Барбатея просить Музу, що допомагає їй в бібліотеці, прибрати пил, і тут же тікає геть. У першому сезоні Барбатея допомагає Блум за допомогою своєї бібліотеки знайти інформацію про німфу Дафну.
  • Сфоклія — Шеф-кухар на кухні Алфеї. В його обов'язки входить, щоб все студентки і вчителі були нагодовані смачною і корисною їжею. Відкидає будь-яку магію при готуванні, справедливо вважаючи, що тільки їжа, приготовлена своїми руками, буде найсмачнішою і найкориснішою. Дуже прискіпливо стежить за тим, як чергові по кухні студентки готують різні страви. Сфоклія говорить з акцентом, іноді неправильно схиляє слова. Ймовірно, він прибув з Франції, про що говорить і звернення «маестро».
  • КонкордаПіксі, хранителька Кодексу Алфеї, пов'язана Узами з Архівом. Конкорда сувора, але справедлива і добра. Вона відрізняється великою мудрістю і спокоєм. Їй зовсім не подобаються ті, хто не поважає місце, де вона живе і працює. Конкорда знаходиться в хороших відносинах з Фарагондою, з якої любить розмовляти. У Конкорди є сестра — Діскорда, яка стала Піксі-берегинею Хмарної Башти для того, щоб протиставити себе Конкорді, серйозної і мудрою.