FANDOM

Андрос

Андрос‏‎.

Палац Андроса

Палац Андроса‏‎.

Андрос‏‎ — одна з планет вимірювання Магікс, на 90% вкрита водою. Родина Лейли і її сім'ї, а також Набу і Роя. Завдяки океанічних брами Андроса з цієї планети можна потрапити майже на будь-яку іншу.

Особливості Редагувати

Андрос умовно ділиться на два союзних королівства — наземне та підводне, правлячі династії яких пов'язані родинними узами.

На суші, в королівстві людей, правлять королева Ніобе і король Тередор, батьки кронпринцеси Лейли. Більшість показаних в серіалі знатних людей Андроса мають смагляву шкіру і темне волосся, однак прості жителі (в числі яких придворні зі спогадів Лейли і маг Тебок) — светлокожие.

Підводне королівство знаходиться під управлінням королеви русалок Лігеї і короля Нептуна, батьків принцеси Тресси, кронпринца Нереуса і його брата Тритана.

Море населене величезною кількістю різноманітних істот — русалками, морськими відьмами, Селкі і ін. Морське дно Андроса відоме своїми переливаються кольорами: рожевим, бузковим та всіма відтінками від бірюзового до зеленого.

На Андрос виходить портал з вимірювання Омега — тюрми для особливо небезпечних злочинців. Цей портал охороняють русалки-стражнице.