FANDOM

Блумікс

Блумікс.

Блумікс — основна трансформація Вінкс з шостого сезону. Отримати її може тільки фея, що має частинку драконячого Вогню, дана Блум, якщо вона зробить подвиг. В основі цієї сили лежить безсмертний Полум'я Дракона. Протилежність Блумікса є Темнікс.

Получение Редагувати

Під час битви з Селіною на Лінфеї Вінкс намагалися знищити книгу Легендаріум, але зазнали поразки. Все, крім Блум, втратили свої сили. В Алфеї Блум поділилася з подругами язичками драконівського полум'я. Однак для отримання нової трансформації цього було недостатньо, і щоб відкрити в собі сили Блумікса, кожна фея (включаючи саму Блум) повинна була зробити який-небудь благородний вчинок:

  • Флора — отримала Блумікс першої. Під час візиту Вінкс в коледж Лінфеї на цей самий коледж з вини Селіни напали древанти, які схопили сестру Флори, Міелі. Щоб допомогти Міелі, Флора відважно кинулася в бій з деревами, хоча сама не мала чарівних сил, і врятувала Міелі ризикуючи своїм життям, за що і отримала Блумікс.
  • Стелла і Лейла — знайшли трансформацію другими, разом. Слідом за древантамі, Селіна направила на коледж гадюк, які перетворювали в камінь все, на що подивляться. Стелла і Лейла практично опинилися в пастці, але все ж врятувалися, виконавши потрійне сальто назад. Василіски направили погляди один на одного і звернулися в камінь. Стелла і Лейла отримали Блумікс «за сміливість і винахідливість».
  • Техна і Муза — отримали Блумікс третіми, також разом. Коли Селіна звільнила в'язнів в підземеллях Золотий Аудиторії духів пекла, вони напали на учениць школи і знаходяться в ній на екскурсії фей Вінкс. Як не дивно, все феї, котрі володіли на даний момент трансформацією, були повалені, а Муза і Техна залишилися в порядку. За ідеєю Техни Муза, подібно щуроловом, повела духів за допомогою чарівної флейти. Техна показувала їй дорогу за допомогою електронної карти. У печері будинкові обрушили град кристалів, але Муза за допомогою свій пісні створила особливий бар'єр. Після цього дівчата отримали Блумікс.
  • Блум — знайшла Блумікс останньої. Під час коронації її сестри Дафни на Доміно Селіна закликала до палацу злісних огнеедов, а встала на сторону Трікс Діаспро за допомогою Торена доставила Блум в зал з Вогненної лійкою і скинула її туди. Однак Блум не загинула, а, зірвавши всі плани ворогів, змогла підкорити енергію воронки і дійсно відновити свої сили, а також збільшити їх, так як отримала Блумікс.

Галерея Редагувати

Трансформації фей
Перша трансформаціяЧарміксЕнчантіксБелівікс‏‎СофіксЛавіксГармоніксСіренікс‏‎БлуміксМіфікс‏‎БаттерфліксТайніксКосмікс