FANDOM

Гантлос

Гантлос — один з магів Чорного Круга. Володіє силою звукових хвиль, а також може влаштовувати землетрусу. Переможений Вінкс, Роксі і Небулою в фінальному протистоянні сил в вимірі Омега. За зовнішності чимось нагадує Ван Хельсинга.

Зовнішність Редагувати

Має бліду шкіру, чітко виражені скули, постійні мішки під очима, іноді промальовані зморшки. Гантлос має тьмяно-жовті волосся середньої довжини, чорні брови і вохристих очі. Носить темно-сірий капелюх з бордовою стрічкою, довгий плащ із загостреними рукавами і високі чорні чоботи з металевими пряжками.

Характер Редагувати

Суворий, нордичний, нещадний до ворогів Чорного Круга. Найбільш непопулярний маг Чорного Круга, а також самий невиграшний з подачі творців маг, наділений в певному ракурсі моторошної зовнішністю і до того ж, для повноти картини, озвучений в деяких перекладах загробним голосом. Однак, при цьому не можна не помітити того, що Гантлос часто допомагає друзям (найяскравіші приклади – 13 серія з Огроном і 21 серія з Думаном, якого він ніс на собі). Крім того, саме Гантлос видає нечисленні, але явно смішні репліки на адресу фей, що робить його своєрідним гумористом.

Найрозумніший серед магів. Гантлос вміє тверезо оцінювати ситуацію, і, незважаючи на зайву агресивність, може пропонувати Огрону слушні поради. По всій видимості, виходячи з розмови з огронейший в печері Сібілли, саме він запропонував план з помилковою капітуляцією йому.

Магія Редагувати

Гантлос здатний виробляти звукові хвилі, а також величезні, страхітливі шокові хвилі. Також може розколювати тверді матерії типу асфальту і володіє нищівною силою. Здатний також вистежувати супротивників і бачити їх на відстані.

Гантлос сильно тупотить ногами і створює шокові хвилі, від яких в землі з'являються тріщини. Плескання в долоні маг запускає смертоносні звукові хвилі. Лиходій наділений телепатичні здібності: відчуває присутність фей і на відстані визначає їх місцезнаходження. Також чарівник може створити потужну вибухову хвилю.