FANDOM

Думан

Думан — один з магів Чорного Круга. Володіє силою метаморфосімбіоза (трансформацій), яка дозволяє йому приймати вигляд звірів, птахів і інших людей. Перетворення у тварин дає йому нові здібності і можливості. Кращий друг мага — Гантлос.

Історія Редагувати

З'являється у першій серії четвертого сезону разом з іншими магами Чорного Круга. Демонструє здатність трансформуватися і літати. Протягом сезону завжди з'являється разом з друзями. Основна його робота — шпигунство і розвідка. В кінці сезону важко хворіє, втрачаючи контроль над своєю силою. Його намагалися вилікувати феї Сібілли і Набу. Чарівник зрозумів причину його хвороби і привів його до тями, але у відповідь Думан напав на Тіммі і Рівена і потягнув Набу. Вплутався в бій з фахівцями в парку Гардинії і розкрив їм план огронейший, через що розгніваний Набу знищив його.

Зовнішність Редагувати

Думан має червоне волосся, підстрижені під ірокез, очі жовто-карі, як у Дарсі. Одягається в бежеву кофту, поверх якої темний корсет з металевими елементами і довгий балахон в тому ж стилі, на ногах важкі чоботи. У лівому вусі дві сережки з'єднані ланцюжком.

Характер Редагувати

Найбільш балакучий з магів. Абсолютно ненавидить фей і тих, хто їм допомагає. З усіх магів, самий прямолінійний. І, хоча, він відмінно може грати ролі тих, в кого перетворився, він не здатний приховати свою неприязнь до ворогів. Можливо, Огрон, знаючи про це, спеціально наклав на нього закляття, щоб він не завадив його задумом з помилковою капітуляцією. Проте, він навіть в бреду, ледь не розкрив задум огронейший Сибіллі.