FANDOM

Мандрагора

Мандрагора.

Мандрагора — відьма комах і насекомоподобних створінь, хранителька обсидіану. Знищена Скаєм і Блум.

Як і Лорд Даркар, Мандрагора придумала свою версію Армія темряви, назвавши її армією комах. Володіє темної магією, а також багатьма прийомами, як контролю, так і атаки. Володіє заклинанням, здатним руйнувати бар'єри і щити. Може уникати атак, звертаючись в комах, також ця здатність дозволяє їй переміщатися на великі відстані.

Мандрагора стала берегинею Обсидіана і ховалася там через брак сил для контролю врат Обсидіана. Через деякий час Мандрагора дізналася, що прокидається меч Орітела, і запропонувала Стародавнім відьмам допомогу. Отримавши силу відьом, вибралася з обсидіану і відправилася на Доміно, щоб знайти останнього жителя. Там Мандрагора дізналася, що на Доміно прибуло кілька фей-берегинь, серед яких та, хто їй потрібна. Отруївши Рівена отрутою підпорядкування, повернулася в Обсідіан з доповіддю. Після цього Мандрагора напала на Алфею з армією комах. Вона майже знищила школу фей. При спробі Вінкс чинити опір, з легкістю перемогла їх. Грізельда намагалася її утримати, але не змогла. Поки професора розбиралися з величезними монстрами, а Хаген відволікав найбільшого з них, Фарагонда разом з Вінкс напали на Мандрагору. Фарагонда вигнала її, але витратила всі сили. Коли Вінкс прибутку до обсидіанових кільцю, Мандрагора боролася з фахівцями. Пізніше вона змогла зловити Блум, і вселилися в неї Стародавні відьми вирішили вбити берегиню Доміно, але Скай пронизав її мечем Орітела, і сила Доміно (Дафна і Блум) вбила її, тим самим звільнивши Стародавніх відьом і жителів Доміно і знищивши вимір.