FANDOM

Роксі

Роксі

Асоціації
Арту і багато чарівних домашніх тварин
Вік (при першій появі)
16
День народження
9 червня
Місце народження
Знак
Німфа
Магія і сили
Магія Тварин
Сім'я
Клаус (батько)
Моргана (мати)
Перша поява
Остання фея Земли

Роксі — фея тварин. Вона є останньою земною феєю. Вперше з'являється в третій серії четвертого сезону «Остання фея Земли». Також Роксі є принцесою Тір Нан Ог.

Характеристики Редагувати

Роксі сором'язлива і стримана дівчина, але в той же час рішуча і наполеглива. На перший погляд важко зрозуміти, як так може бути. За своєю природою Роксі інтроверт, це у неї від батька, в той час як таємничість і чарівність їй дісталися від мами. Роксі досить прагматична і цілеспрямована, тому спочатку їй було складно повірити в те, що вона фея. Остання земна фея дуже смілива і відважна, нехай і трохи соромлива. Вона відрізняється розумом і добротою, а також великою обережністю, яку, однак, готова забути в хвилини справжньої небезпеки. Подруги-Вінкс описують Роксі як життєрадісну, сміливу, чуйну і турботливу. Вона обожнює тварин, особливо собак, а ненавидить — снобізм і марнославство. Незважаючи на все це, Роксі так само схильна до сліз, коли дуже збентежена або налякана. Часто її долають сльози, коли вона змушена прийняти важливе рішення під тиском.

Роксі — остання земна фея. Вона має владу над тваринами і може заспокоїти їх, якщо вони хвилюються або їм боляче. Вміє говорити з ними телепатично і може навіть змусити їх рухатися в потрібному напрямку. В одній із серій Роксі змусила Арту вийти з бар'єру Чорного круга. Вона також може надати їм можливість говорити як люди. Здатна зменшити тварин, наприклад, в 18-ій серії 4-го сезону вона зменшила гігантських павуків. Пізніше Роксі показує більш войовничим прогрес своєї магії, вона здатна до атаки і створення щита, як і всі інші Вінкс. Вона також може перетворювати в тварин неживі предмети, такі як камінь або лід. Роксі має право контролювати Білий круг, хоча навчитися керувати ним і зайняло у неї деякий час. Спочатку вона занадто налякана, щоб використовувати його повністю, так як одного разу вона вже втратила контроль і в неї вселилася Небула.

Біографія Редагувати

Народилася в Гардинії в родині Клауса і Моргани — королеви земних фей. Після ув'язнення Моргани магами Чорного Круга і стирання пам'яті у її батька, вважала свою матір загиблою.

4 сезон Редагувати

На початку 4-го сезону ми знайомимося з Роксі як офіціанткою в барі «Фрутті Мьюзік» і дочкою господаря цього закладу, який іноді заміняв дівчину на її роботі. Вперше дізнаємося про її сили, коли та підходить до магазину Вінкс і примушує тварину літати. Незабаром Вінкс виявляють, що Роксі є останньою земною феєю і знаходиться в небезпеці через магів Чорного Круга. Вони зустрічають її, але та спочатку заперечує, що вона фея, і це ледь не призводить до смерті Роксі. Однак в останній момент вона виявляється врятована завдяки Арту і Вінкс. Після безуспішних спроб переконати себе, що те, що відбувається, є галюцинацією, Роксі зважується повірити в фей, і її віра дарує Вінкс силу Белівікс.

Коли Вінкс побачили фотографії з альбому, вони відразу ж вирушили на стару ферму, де Роксі знайшла загадковий Білий круг — потужний артефакт, який дозволив дівчині зкликати безліч тварин, щоб напустити їх на Огрона і його союзників. Однак пізніше, через свою недосвідченість, Роксі піддалася впливу Білого круга. В її тіло вселилася земна фея Небула, бажала помститися магам Чорного Круга. Вінкс втрутилися і змогли перемогти Небулу, а також повернути Роксі.

Перший її магічний досвід виявився більш ніж вдалий: вона змусила ненадовго говорити свою собаку Арту, зайчика Кіко, а потім і всіх тварин у магазинчику «Любов і Звірі». Пізніше Чорний круг все-таки знайшов її. Вирушаючи стежити за Вінкс, вони залишили Гантлоса з Роксі і її батьком на покинутому складі. Арту прийшов врятувати господарку, але Гантлос вдарив його. Тоді дівчина, розсердившись на нього, отримала Белівікс (згодом з'ясувалося, що Белівікс неповний. Можливо, це було перше перетворення, або взагалі інша трансформація земних фей). Вона повірила, що зможе помститися за Арту. Так і вийшло, але без допомоги Вінкс, вона б не впоралася. Роксі звинуватила Блум у пораненні Арту, тому що вона і її подруги замішали дівчину в усьому що відбувається.

У битві з Чорним кругом Блум постраждала. Заради неї Роксі пішла на ризик знову піддатися впливу Білого круга. Роксі і Блум прогнали мисливців на фей, повернули Арту до життя і змусили жителів Гардинії повірити в магію. Через кілька днів Роксі знаходить тигреня і показує його Вінкс, після чого залишає тигреня собі. Увечері Клаус повідомляє, що тигр пропав. Феї трансформуються і відправляються на пошуки маленької тварини. Роксі знаходить у порту сліди тигреняти і слідуючи за ними, феї знаходять його прив'язаним до одного з ящиків. Тут їх зустрічають два контрабандиста, яким вдається зловити всіх сімох фей. Вінкс і Роксі оговтуються в трюмі корабля і виявляють, що вони замкнені в одній з кліток і зв'язані, а також повернулися в звичайний стан (без крил). Крім фей, у трюмі знаходяться клітки з різними тваринами. Раптом двері в трюм відкриваються і входить той самий тигр, якому йому вдалося в черговий раз втекти від контрабандистів. Він перегризає пута фей, що дозволяє їм звільнитися з клітки. Коли прийшли контрабандисти, то вони були неприємно здивовані, побачивши сімох дівчат на свободі. Муза застосовує магію Белівікса, щоб перевиховати бандитів, після чого ті відпускають всіх звірів. Після подій цієї непростої ночі Вінкс відправляються до себе на відпочинок, але вони не знають, що за ними спостерігають маги Чорного Круга.

Потім маги Чорного Круга прийшли в бар «Фрутті Мьюзік» і здалися феям. Їх відвели в печеру Сибілли, феї справедливості. Однак лиходії обдурили Вінкс і зачарували Чорний Круг, щоб він відкрив портал на церемонії справедливості. У цей момент Роксі намагається захистити Моргану і Вінкс. Закриваючи воронку, гине Набу, і Лейла переходить на сторону Небули. Месниці замикають Моргану в дзеркалі королеви, але Роксі звільняє її і дізнається, що є її дочкою. Вінкс, Роксі і Небула перемагають Чорний круг у вимірі Омега. Моргана повертається в Гардинію до чоловіка Клауса і розповідає про дитинство Роксі, потім відновлює пам'ять Клаусу, яку стерли маги Чорного Круга.

5 сезон Редагувати

У 1-й серії 5-го сезону Роксі говорить Блум і Флорі про те, що концерт, які влаштували Вінкс на пляжі, став відмінним способом відзначити її останній день у барі «Фрутті Мьюзік». Блум приємно здивована, і Роксі показує подрузі документ, який повідомляє про те, що фея тварин поступила в Алфею.

Після цього Роксі кілька разів з'являється на другому плані серед інших учениць Алфеї.

6 сезон Редагувати

Вінкс і Фарагонда звертаються до Роксі за допомогою, коли в Алфею прилітає поранена ворона. Пізніше виявляється, що це зачарована директриса Гріффін. За допомогою еліксиру Палладіума Роксі знімає заклинання з відьми.

7 сезон Редагувати

Роксі допомагає Вінкс стежити за Калшарою і Брафіліусом. Як і у всіх Вінкс, у неї з'являється камінь спогадів, за допомогою якого вона може подорожувати в часі. Однак через зайвої самовпевненості Роксі Брафіліус краде її камінь і користується ним сам, а Роксі втрачає можливість супроводжувати Вінкс їх подорожах.

Дівчина без будь-яких зусиль змушує тварин говорити (на відміну від 4-го сезону). Це пояснюється тим, що навчання в Алфеї допомогла Роксі розвинути її сили.

Ще у Роксі є пташки Яфелі і магічні кулі, що зображують планети чарівного виміру. Яфелі можуть показувати, на якій планеті загрожує небезпека тваринам. Всі магічні кулі працюють за рахунок техномагічної кулі, яку розбив Амарок, але Техна і Тіммі полагодили її завдяки Фліттер.

В кінці сезону Роксі і інші феї боролися проти Трікс і їх вихованців в Алфеї.

Відносини Редагувати

Друзі Редагувати

Роксі дружить з кожним членом клубу Вінкс. Хоча найбільше вона пов'язана з Блум. Обидві дівчини потрапили у світ фей після дорослішання, вважаючи, що вони були звичайними дівчатками-підлітками. Роксі, однак, має набагато більше проблем, до того ж спочатку вона не хоче бути феєю. Крім того, на відміну від Блум, Роксі народилася на Землі. Вона також допомагає Блум у деяких випадках. Роксі розуміє, що вони повинні були зв'язатися з серцями людей, щоб вони повірили в фей.

Вороги Редагувати

Роксі за своє життя нажила багато ворогів, таких як маги Чорного Круга, Трікс і Брафіліус. Маги Чорного Круга хотіли викрасти Роксі як і інших Земних фей, але, завдяки Вінкс, дівчина змогла оволодіти своєю магією і дати відсіч ворогам.