FANDOM

Чарівні тварини

Чарівні тварини.

Чарівна тварина — чарівна істота, яка з'являється в сьомому сезоні. У кожного з них є особливий талант, необхідний для збереження Чарівного виміру. Вони мають спеціальні посилання на Вінкс. На цій сторінці показані всі чарівні тварини.

  • Елас — єдиноріг Блум, один з чарівних тварин-зберігачів вищої сили. Блум зустріла Еласа в Китаї під час місії по захисту панд. Елас має чарівну рогом. Протягом сезону його ріг змінювався завдяки подвигам: бронзовий, срібний, а в кінці золотий.
  • Шайні — чарівна тварина Стелли, жар-птиця. Є одним із хранителів Вищої сили.
  • Амарок — магівовк Флори, один з чарівних тварин-зберігачів вищої сили. Вінкс зіткнулися з Амарока на Лінфеї, коли прибули туди, щоб врятувати магіволков, заражених спорами грибів-мутантів.
  • Крітті — игольчатая (пір'яна) кішка, чарівний вихованець Музи. Є однією з хранительниц Вищої сили. Муза зустріла Крітті в середньовічній Італії.
  • Фліттер — чарівне тварина Техни, техно-білка. Разом з іншими технобілками підтримував в стабільному стані техномагіческое ядро Зеніта. Є одним із хранителів Вищої сили.
  • Сквонк — плаксік, чарівне тварина Лейли. Один з охоронців Вищої сили. Лейла зустріла Сквонка в минулому Магікса, коли Вінкс шукали древніх тварин.